خبرگزاری کار ایران

در نشست مشترك مخابرات و نظام صنفی رایانه‌ای قزوین مطرح شد؛

تعامل دوسویه عامل پیشرفت در زمینه ict و it خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۸۸

در نشست مشتركی شركت مخابرات استان قزوین و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای بر تعامل دو سویه جهت پیشرفت حوزه‌های ict و it تاكید شد.

ایلنا: در نشست مشترکی شرکت مخابرات استان قزوین و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای بر تعامل دو سویه جهت پیشرفت حوزه‌های ict و it تاکید شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان قزوین، در نشست مشترکی که در شرکت مخابرات قزوین با حضور اعضای هیات مدیره سازمان صنفی رایانه‌ای و شرکت مخابرات برگزار شد، سید هادی آریا شکوه رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای گفت: ما معتقدیم با ارتقای دانش و توانمدی‌های مهندسان حوزه فناوری و اطلاعات و ترویج فن آوری، همچنین شیوه‌های نوین و افزایش مشارکت نهادهای ذی نفع موجبات گسترش ارتقاء در این حوزه را فراهم خواهیم ساخت.

رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان در ادامه خواستار عضویت شرکت مخابرات استان قزوین به عنوان عضو حقوقی شد و گفت: می‌دواریم با عضویت شرکت مخابرات استان در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای خدمات گسترده‌ای را به هم استانی‌های عزیز ارائه دهیم.

حامد فتوحی، دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان قزوین؛ حضور شرکت مخابرات را به عنوان بزرگ‌ترین حوزه در زمینه ict دانست وتاکید کرد: شرکت مخابرات نماینده فناوری کل کشور است و از پتانسیل و توانای بالایی برخوردار می‌باشد که می‌تواند از پتاسیل‌های شرکت‌های فناوری و it در استان استفاده نماید.

دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای حرکت به سوی مکانیزه شده را حائز اهمیت دانست و اضافه کرد: جهت ارائه خدمات به جامعه مکانیزه شدن از اولویت‌ها می‌باشد و مشارکت، بیش از پیش می‌تواند در این حوزه اثر گذار باشد.

‌پور شاکر مدیر عامل شرکت مخابرات استان قزوین نیز از فعالیت‌های سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان قزوین، به عنوان یکی از سازمان‌های بر‌تر در بین سازمان‌های سایر استان‌ها نام برد و اضافه کرد: همراهی و همکاری این سازمان منجر به پویایی قابل توجه‌ای در سطح اسنان در حوزه فناوری شده است و این نقطه عطفی است تا در جهت پیشبرد اهداف مشترک گام برداریم.

وی در ادامه برگزاری نمایشگاه الکامپ را یکی از موفقیت‌های سازمان نظام صنفی رایانه‌ای قزوین دانست و گفت: شرکت مخابرات در این نمایشگاه توانست دستاوردهای خود را به خوبی میان سایر ارائه کنندگان فناوری به نمایش در آورد.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان قزوین، ضمن اشاره به عملکرد مثبت شرکت مخابرات در چند سال اخیر، آمادگی خود را جهت همکاری همه جانبه با نظام صنفی رایانه‌ای قزوین اعلام نمود و اظهار داشت: با توجه به دستاوردهای اخیر شرکت مخابرات در خصوص افزایش چشمگیر واگذاری و نصب تلفن‌های ثابت و همراه به مشترکین، و اجرای ip media به عنوان پایلوت در استان قزوین، امیدواریم در جهت اهداف مشترک با سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان پیش برویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز