خبرگزاری کار ایران

با هدف انتخاب نفرات برتر؛

کاراته‌کاهای فارس روی تاتامی می‌روند

کد خبر : ۳۹۸۶۹

براساس برنامه‌ریزی انجام شده، مردان کاراته‌کای استان نیز روز جمعه در تمامی رده‌ها و در دو بخش کاتاو کومیته به رقابت خواهند پرداخت.

شیراز - ایلنا: سرپرست هیات کاراته استان فارس گفت: با هدف معرفی نفرات بر‌تر کاراته استان، بانوان و آقایان کمربند قهوه‌ای و مشکی پنجشنبه و جمعه این هفته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش ایلنا از شیراز، عباس رضایی با بیان این مطلب افزود: بر اساس اعلام فدراسیون کاراته مبنی بر لزوم معرفی نفرات بر‌تر استان جهت شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی، بانوان کاراته‌کا به شرط داشتن کمربند قهوه‌ای و یا مشکی، در تمامی رده‌ها و در دوبخش کاتا و کومیته روز پنجشنبه این هفته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا نفرات بر‌تر جهت شرکت در مسابقات انتخاب گردند.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، مردان کاراته‌کای استان نیز روز جمعه در تمامی رده‌ها و در دو بخش کاتاو کومیته به رقابت خواهند پرداخت تا در این بخش نیز نفرات بر‌تر انتخاب و با شرکت در اردوی آمادگی تیم استان جهت شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی به فدراسیون کاراته معرفی شوند.

رضایی افزود: در سال گذشته استان فارس به یک رکورد تاریخی دست یافت و تعداد زیادی از کاراته‌کاهای استان به اردوهای تیم ملی دعوت شدند، از این رو  امسال نیز با انتخاب نفرات بر‌تر نتایج بهتری رادر این مسابقات کسب كنیم.

رضایی با اشاره به اینکه بخشنامه این مسابقات برای علاقمندان و واجدین شرایط، در سایت هیات کاراته قابل رویت است، اضافه کرد: در دست داشتن معرفی نامه از هیات شهرستان‌ها برای مسابقات دهندگان الزامی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز