خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان خبرداد:

پارك بزرگ بانوان زنجان، آماده بهره برداری است

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۸۲

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان گفت: عملیات عمرانی پارك بانوان كه شامل آسفالت‌ریزی، جدول‌گذاری به طول 3 هزار متر، رنگ آمیزی و جانمایی آب نما در داخل استخر، ترمیم آلاچیق‌ها، جداول و آبخوری‌ها است، به اتمام رسیده و از امروز پذیرای همشهریان خواهد بود.

ایلنا: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان گفت: از كلیه بانوان درخواست داریم نسبت به نگهداری و نظافت محیطی پارك كوشا باشند تا بتوانیم با خدمات بهتر، درخدمت این قشر جامعه باشیم.

به گزارش ایلنا از زنجان، ناصر سلطانی محمدی افزود: تجهیز پارك به وسایل جدید بازی، نصب توری در اطراف استخر و حفر چاه عمیق جهت آبیاری از دیگر اقدامات صورت گرفته در این پارك است.

وی تصریح كرد: فاز دوم پارك بانوان كه شامل استخر، سوله ورزشی و فرهنگسرا است، در بهمن ماه سال گذشته با اعتباری بالغ بر 5/3 میلیارد ریال كلنگ زنی شده و در هفته دولت سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان با بیان اینكه از نیمه دوم اردیبشهت ماه سال جاری، ورزش صبحگاهی نیز با حضور مربی مجرب انجام می‌شود، افزود: عموم بانوان می‌توانند در روزهای فرد از ساعت 30/7 صبح الی 30/8 از خدمات ورزشی ارائه شده استفاده كنند. همچنین در روزهای آتی، کلاس‌های آموزشی شامل گل‌آرایی، نگهداری و پرورش گل‌های آپارتمانی، آشپزی و... برگزار خواهد شد.

سلطانی محمدی گفت: از كلیه بانوان درخواست داریم نسبت به نگهداری و نظافت محیطی پارك كوشا باشند تا بتوانیم با خدمات بهتر، درخدمت این قشر جامعه باشیم.

وی با اشاره به برنامه‌های صورت گرفته توسط شهرداری زنجان در پارك بانوان و در طی هفته گرامی‌داشت مقام زن گفت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای بانوان، برگزاری جنگ شادی به مدت 5 روز با اجرای برنامه‌های مختلفی نظیر مولودی خوانی، اجرای سرود، نمایش، مسابقه، اجرای موسیقی به طور زنده، برگزاری جشنواره جامعه سالم با مادران سالم و همچنین برگزاری جشنواره آشپزی با مشاركت فرمانداری زنجان و مركز بهداشت از جمله فعالیت‌هایی است كه با استقبال چشمگیر شهروندان مواجه شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان افزود: همچنین همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز جهانی كارگر مراسمی در آمفی تئاتر كانون فرهنگی سهروردی زنجان و با حضور حجت الاسلام سعید شاه آبادی، مدیر عامل بنیاد علوم و معارف اسلامی دانش پژوهان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و دكتر یگانه شهردار زنجان برگزار و از 83 بانوی شاغل در شهرداری و 18 كارگر نمونه تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز