خبرگزاری کار ایران

با حضور نمایندگانی از شهرهای خوزستان؛

گردهمایی اصلاح‌طلبان خوزستان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۰۹

در این گردهمایی که در تالار باغ معین اهواز برگزار شد، حمید کهرام و محمد کیانوش راد به سخنرانی پرداختند.

ایلنا: با حضور نمایندگانی از طیف‌های اصلاح طلب در سراسر خوزستان، گردهمایی اصلاح طلبان این استان در تالار باغ معین اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، پس از تلاوت قرآن مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، در حالیکه سید جابر موسوی از چهره‌های شاخص اصلاح طلب و قائم مقام ستاد انتخاباتی حسن روحانی در خوزستان به دلیل کمبود وقت از ایراد سخنرانی منصرف شد، حمید کهرام(نماینده سابق مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی) به ایراد سخنرانی پرداخت.

کهرام گفت: در انتخابات ریاست جمهوری، اصلاح‌طلبان توانستند با فراخوان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و رئیس دولت اصلاحات در کمتر از 48 ساعت زمینه‌ی حضور پرشور مردم را رقم بزنند.

وی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید، ما نیز خواهان حل مشکلات اقتصادی و روابط بین‌الملل هستیم.

محمد کیانوش راد، یکی دیگر از نمایندگان ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی نیز که جهت دریافت لوح تقدیر فراخوانده شده بود، در سخنانی گفت: دولت تدبیر و امید حاصل درایت اصلاح طلبان و وقت شناسی آنان است.

وی افزود: کسی نباید به دنبال سهم خواهی باشد، ولی این بدان منظور نیست که اصلاح طلبان از پیگیری مطالبات مردم کوتاه خواهند آمد. درحال حاضر اولویت دولت روحانی رفع مشکلات اقتصادی و سیاست خارجی است.

در پایان حاضرین در فضایی روحانی افطار را در کنار هم صرف نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز