خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز خبر داد:

شعبه البرز دانشگاه الزهراء راه اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۲۶

با راه اندازی و تجهیز شعبه جدید این دانشگاه در استان البرز محیطی سالم و امن برای تحصیلات مقاطع مختلف عالی دختران در این استان به وجود آمده و به مطالبه دیرینه آنان پاسخ داده خواهد شد.

ایلنا: استاندار البرز از راه اندازی شعبه شماره ۲ دانشگاه الزهراء در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج اصغر عربیان با اعلام این خبر افزود: بر اساس تفاهم نامه‌ای که میان استانداری البرز و دانشگاه الزهراء تهران منعقد شد، شعبه شماره ۲ این دانشگاه در این استان راه اندازی می‌شود.

وی این اقدام مهم علمی در استان را در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در راستای گسترش این دانشگاه در شهر‌ها به ویژه در سه استان کشور از جمله البرز با توجه به ظرفیت‌های موجود و همچنین نزدیکی این استان به سایت مرکزی در تهران ذکر کرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: با راه اندازی این دانشگاه جهشی علمی در حوزه بانوان این استان به وجود می‌آید که می‌تواند آینده روشنی را در ارتقاء سطح علمی بانوان ترسیم کند.

استاندار البرز تحقق این مهم را گامی موثر در راستای فراهم کردن بستری امن و سالم به منظور فعالیت‌های علمی بانوان عنوان کرد و گفت: با راه اندازی و تجهیز شعبه جدید این دانشگاه در استان البرز محیطی سالم و امن برای تحصیلات مقاطع مختلف عالی دختران در این استان به وجود آمده و به مطالبه دیرینه آنان پاسخ داده خواهد شد.

عربیان یادآور شد: بر اساس این تفاهم نامه کمیته مشترک کاری با حضور استانداری، امام جمعه کرج، معاونت‌های آموزشی، مالی و فرهنگی دانشگاه تشکیل جلسه داده و نسبت به برنامه ریزی مناسب به منظور راه اندازی این دانشگاه بحث و تبادل نظر خواهند کرد.

وی افزود: در این راستا استانداری البرز با تامین زمین مناسب و همچنین در اختیار قرار دادن امکانات و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی حمایت و همکاری خود را به منظور تسریع در راه اندازی این دانشگاه مدنظر دارد.

عربیان در پایان گفت: امید می‌رود با گشودن فصل جدید علمی در حوزه بانوان شاهد بالندگی بیش از پیش این قشر تاثیرگذار در استان البرز باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز