خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز:

نمایشگاه‌های پائیزه در ۷ نقطه از استان البرز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۴۱

در نمایشگاه های پاییزه امسال اقلامی از جمله پوشاك، كیف و كفش مدارس، نوشت افزار و لوازم التحریر، مواد غذایی و پروتئینی و شوینده، پارچه و منسوجات، اقلام خرازی و سایر مایحتاج شهروندان البرزی عرضه خواهد شد.

ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالای پاییزه، در ۷ نقطه استان البرز، طی شهریور ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج مسیح رجبی با اعلام این خبر افزود: ارزیابی ویژه‌ای در خصوص جانمایی مناسب و کیفیت لازم اقلام توزیعی در این نمایشگاه‌ها توسط کمیته نمایشگاهی سازمان صورت پذیرفته و سعی بر این خواهد بود تا جلوی عرضه کلاهای بی‌کیفیت بطر کامل گرفته شود.

وی مدت اجرایی این نمایشگاه را ۱۰ روز و از تاریخ ۱۳ شهریور ماه اعلام نمود و گفت: در سطح شهرستان کرج دو نقطه از جمله، ورشگاه انقلاب واقع در باغستان و محل موقت نمایشگاه بین المللی استان واقع در شیخ آباد، یک نمایشگاه در سطح شهرستان‌های فردیس، نظرآباد و ساجبلاغ پیش بینی شده و توسط بخش خصوصی برپا خواهد شد که البته با معرفی فرمانداری‌های شهرستان‌های اشتهارد و طالقان نیز نمایشگاه‌هایی در این مناطق خواهیم داشت.

رجبی در پایان خاطر نشان کرد: در نمایشگاه‌های پاییزه امسال اقلامی از جمله پوشاک، کیف و کفش مدارس، نوشت افزار و لوازم التحریر، مواد غذایی و پروتئینی و شوینده، پارچه و منسوجات، اقلام خرازی و سایر مایحتاج شهروندان البرزی عرضه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز