خبرگزاری کار ایران

با هدف رفع نیازهای درمانی مددجویان کمیته امداد استان البرز:

طرح شفاء در ماه رمضان به اجراء در خواهد آمد

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۹۷

طرح شفاء، عنوان طرحی است كه به موجب آن كمیته امداد با همیاری و مشاركت خیرین و نیكوكاران نسبت به رفع نیازهای درمانی خانواده های تحت حمایت امداد، با اولویت بیماران خاص و صعب العلاج اقدام می‌نماید.

ایلنا: مدیرکل کمیته امداد استان البرز از اجرای طرح شفاء در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج علی سالارکیا با اعلام این خبر افزود: طرح شفاء، عنوان طرحی است که به موجب آن کمیته امداد با همیاری و مشارکت خیرین و نیکوکاران نسبت به رفع نیازهای درمانی خانواده‌های تحت حمایت امداد، با اولویت بیماران خاص و صعب العلاج اقدام می‌نماید.

وی با اشاره به روند اجرای این طرح تصریح کرد: شناسایی و تکمیل پرونده‌های بیماران نیازمند و ارائه آن به حوزه درمان، شناسایی گروههای متخصص و علاقمند به مساعدت، از میان اشخاص حقیقی و حقوقی و جذب آن‌ها، ارائه توضیحات کافی درخصوص ویژگی و نوع بیماری مددجویان و تحت حمایت، قرار دادن مددجویان بیمار توسط خیرین از بخش‌های مختلف اجرای طرح مذکور است.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: در محل برگزاری جشن رمضان امسال پرونده‌های بیماران خاص و صعب العلاج تحت حمایت در معرض دید مردم قرار گزفته تا خیرین با تقبل کل و یا بخشی از هزینه‌های درمانی این افراد، در حل مشکلات آنان را مشارکت نمایند.

سالارکیا از تمامی خیرین و مردم نیکوکار استان البرز درخواست کرد، ضمن حضور درجشن رمضان، در مجتمع امام علی (ع) محمدشهر، از بازارچه خیریه عرضه محصولات خودکفایی مددجویان تحت حمایت نیز بازدید کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز