خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرج در جمع خیرین این شهرستان:

نباید به واسطه مجازات سرپرست خانواده اعضای آن خانواده هم مجازات شوند

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۶۸

خانواده زندانیان از اثرات نامطلوب، نبودن سرپرست خانواده رنج می‌برند كه باید با تشریك مساعی از پیامدهای زیان‌بار آن پیشگیری کرد.

ایلنا: فرماندار کاهش، اثرات نامطلوب حبس برخانواده زندانیان نیازمند همدلی و تشریک مساعی اقشار مختلف جامعه دانست.

به گزارش ایلنا در کرج مهدی ایران‌نژاد در جمع خیرین شهرستان کرج با اعلام این مطلب گفت: برخی از شهروندان ما از بد حادثه و ناخواسته گرفتار میله‌های زندان شده‌اند که نیاز به مساعدت و معاضدت دارند. همچنین خانواده این زندانیان از اثرات، نامطلوب نبودن سرپرست خانواده رنج می‌برند که باید با تشریک مساعی از پیامدهای زیانبار آن پیشگیری کرد.

معاون استاندار و فرماندار کرج در ادامه افزود: ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا و ماه خدایی شدن است، یعنی صفات اعلی را در خود پرورش دهیم یکی از این صفات بر‌تر، نیکوکاری و کمک به هم نوع است که در آیه‌های قرآنی و احادیث به آن اشاره شده است.

وی تصریح کرد: خداوند نوری از معنویت در نهاد انسان‌ها قرار داده است تا به مراحل رشد و تعالی برسند و نیکوکاری از آن جمله از اعمال است که نصیب هر کسی نمی‌شود و معمولاً شامل بندگانی می‌شود که خود عاشقانه این مسیر تکامل را طی می‌نمایند.

ایران‌نژاد با شاره به مشکلات خانواده زندانیان به عنوان عضوی از شهروندان جامعه اظهار داشت: نباید به واسطه مجازات سرپرست خانواده اعظای آن خانواده نیز مجازات شوند، چرا که آن‌ها جرمی مرتکب نشده‌اند، اما گرفتار شدن سرپرست خانواده در زندان مشکلات و مصائب اجتماعی گریبانگیر خانواده می‌شود که کاهش یا حل آن همت جمعی را طلب می‌کند.

گفتنی است این جلسه در فرمانداری کرج برگزار شد و در خاتمه خیرین کمک‌های خود را برای خانواده زندانیان جمع آوری کردند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز