خبرگزاری کار ایران

در هفته بهزیستی:

۱۷۴ واحد مسکونی ویژه معلولان و مددجویان استان البرز افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۸۹

نشست مدیرکل و معاونان بهزیستی با اصحاب رسانه، رایگان کردن خدمات مشاوره ژنتیک و پیشگیری از اعتیاد، برگزاری مراسم گلریزان مسکن و اشتغال با حضور خیرین و نیکوکاران از جمله این برنامه‌ها در هفته بهزیستی استان البرز خواهد بود.

ایلنا: مدیرکل بهزیستی استان البرز، از افتتاح تعداد ۱۷۴ واحد مسکونی ویژه مددجویان و معلولان در هفته بهزیستی خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج مرتضی مکاری با اعلام این خبر در خصوص ویژه برنامه‌های هفته بهزیستی در این استان گفت: ۲۵ تیرماه به عنوان روز بهزیستی و تامین اجتماعی نام گذاری شده و به همین مناسبت برنامه‌های مختلفی به همت این اداره کل در این استان برگزار می‌شود.

وی، واگذاری تعداد ۱۷۴ واحد مسکونی ویژه معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی، نشست مدیرکل و معاونان بهزیستی با اصحاب رسانه، رایگان کردن خدمات مشاوره ژنتیک و پیشگیری از اعتیاد، برگزاری مراسم گلریزان مسکن و اشتغال با حضور خیرین ونیکوکاران را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.

مکاریان، بیان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج و حضور در برنامه‌های رادیویی و سیمای مرکز استان، دیدار مدیرکل بهزیستی با خانواده‌های معلول و نیازمند و اهدا سبد کالا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی ویژه جامعه هدف و پرسنل، افتتاح مراکز غیردولتی ارائه دهنده خدمات تخصصی در کلیه شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های این اداره کل است.

این مسئول سخنرانی روسای ادارات بهزیستی شهرستان‌ها پیش از خطبه‌های نماز جمعه، دعوت از نمایندگان و مسئولان ارشد استان به منظور بازدید از مراکز بهزیستی، نشست پرسش و پاسخ مدیرکل وبا مراکز غیر دولتی، نشست صمیمانه مدیرکل و معاونین با ورزشکاران و قهرمانان پاراالمپیک را از دیگر برنامه‌های این اداره کل در هفته بهزیستی برشمرد.

گفتنی است، برنامه‌های هفته بهزیستی از ۲۵ تا ۳۱ تیر ماه در سطح استان البرز برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز