خبرگزاری کار ایران

با مشارکت بهزیستی استان البرز و بخش خصوصی:

بخش خصوصی به کودکان کار و خیابان خدمات حمایتی و آموزشی ارائه می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۳۴

در این طرح با آموزش مهارت‌های زندگی، شغلی، تحصیلی و ارائه خدمات حمایتی بهداشتی و درمانی با استفاده از پتانسیل بخش خصوصی از ابتلا این کودکان به آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌شود.

ایلنا: برای نخستین بار ارائه خدمات حمایتی و آموزشی به کودکان کار و خیابان از طریق اداره کل بهزیستی البرز با مشارکت بخش خصوصی در استان کلید خورد.

به گزارش ایلنا در کرج آسیه فرزادی معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی البرز با اعلام این خبر گفت: اجرای طرح ملی راه اندازی» مرکز حمایتی – آموزشی کودک و خانواده وابسته به سازمان بهزیستی» به صورت پایلوت در ۵ استان کشور از جمله دراستان البرز از ابتدای سال جاری آغاز شده است.

وی افزود: در این طرح برای نخستین بار به صورت روزانه خدمات حمایتی و آموزشی به کودکان کار و خیابان با مشارکت بخش خصوصی ارائه می‌شود.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی البرز اظهار داشت: این طرح با هدف کاهش اثرات سوء حضور کودکان در خیابان و جلوگیری از ابتلا آن‌ها به انواع آسیب‌های اجتماعی اجرا می‌شود.

وی افزود: از آنجایی که کودکان کار و خیابان در محیط خانواده و جامعه به صورت مستقیم و غیرمستقیم در معرض انواع آسیب‌های اجتماعی هستند، در این طرح با آموزش مهارت‌های زندگی، شغلی، تحصیلی و ارائه خدمات حمایتی بهداشتی و درمانی با استفاده از پتانسیل بخش خصوصی از ابتلا این کودکان به آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌شود.

فرزادی عنوان کرد: در سال گذشته تعداد ۱۲۰ کودک کار و خیابان از خدمات تخصصی بهزیستی به صورت شبانه روزی بهره‌مند شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز