خبرگزاری کار ایران

با هدف ارتقاء سطح خدمات تخصصی:

کلیه فعالیت‌های مراکز آسیب‌های اجتماعی بهزیستی پایش شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۸۵

در این طرح کلیه فعالیت‌های تخصصی، پرسنلی، اداری و فعالیت های پشتیبانی و… مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

ایلنا: برای نخستین بار کلیه فعالیت‌های مراکز آسیب‌های اجتماعی تحت پوشش اداره کل بهزیستی البرز مورد بررسی و پایش قرار گرفت.

به گزارش ایلنا در کرج معصومه عباس زاده کارشناس مسئول امور آسیب دیدگان اجتماعی اداره کل بهزیستی البرز با اعلام این خبر گفت: طرح پایش کلیه فعالیت‌های مراکز آسیب استان به همت دفتر امور آسیب دیدگان معاونت امور اجتماعی اداره کل بهزیستی البرز برای اولین بار در این استان اجرا شد.

وی افزود: این طرح با هدف ارتقاء سطح خدمات تخصصی ارائه شده در این مراکز از طریق نظارت مستمر و دقیق در عملکرد و فعالیت های مراکر آسیب از طریق تیم کارشناسی دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی معاونت امور اجتماعی اداره کل بهزیستی البرز اجرا شد.

عباس زاده عنوان کرد: در این طرح کلیه فعالیت های تخصصی، پرسنلی، اداری و فعالیت های پشتیبانی و… مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

کارشناس مسئول امور آسیب دیدگان اجتماعی اداره کل بهزیستی البرزگفت: در حال حاضر ۱۱ مرکز دولتی و غیر دولتی در استان البرز به صورت تخصصی در زمینه آسیب‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: معاونت امور اجتماعی اداره کل بهزیستی البرز از طریق ۵ پایگاه خدمات اجتماعی، ۲ مرکز ساماندهی کودکان خیابانی، ۱ مرکز اورژانس اجتماعی، ۱ مرکز ” خانه سلامت” ویژه دختران در معرض آسیب، ۱ مرکز بازپروری زنان اسیب دیده و یک مرکز مداخله در خانواده به منظور کاهش طلاق، خدمات تخصصی در حوزه آسیب های اجتماعی به افراد آسیب دیده و در معرض آسیب در استان ارائه می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز