خبرگزاری کار ایران

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز:

یک باند بزرگ توزیع مواد مخدر در استان البرز شناسایی و منهدم شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۹۹

با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر استان البرز هفت نفر از اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در دو عملیات پلیسی دستگیر و مقدار 92 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک از آن‌ها کشف شد.

ایلنا: با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر استان البرز هفت نفر از اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در دو عملیات پلیسی دستگیر و مقدار 92 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک از آن‌ها کشف شد.
به گزارش ایلنا در کرج سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با اعلام این خبر گفت: درپی در یافت گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرهای تهران و کرج، شناسایی اعضای باند و نحوه تهیه و توزیع مواد در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان البرز قرار گرفت.
مجید رضا شیرزادی افزود: ماموران پس از چندین روز کار اطلاعاتی و شناسایی مسیرهای حمل مواد دریافتند که برخی از اعضای این باند ساکن شهرهای مرزی در شرق کشور بوده و مواد مورد نظر را به وسیله یک دستگاه تریلر به تهران و کرج منتقل کرده و سپس به کمک سایر اعضای باند توزیع می‌کنند.
ماموران چندین روز قبل از انجام عملیات و انتقال مواد به استان البرز اطلاع یافتند که سه نفر از اعضای باند با جاسازی یك محموله مواد مخدر در تریلر مورد نظر قصد انتقال و تحویل آن را به مشتریان خود در كرج دارند.
سرهنگ شیرزادی گفت: دو اكیپ عملیاتی در مسیرهای احتمالی تردد تریلر اعزام و پس از شناسایی خودرو مورد نظر طی یک عملیات موفقیت آمیز، خودرو حمل مواد را توقیف و سه نفر از اعضای باند به نام های «میثم – ب»، «آریان- ن» و «ناصر –غ» را دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل کردند.
سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در پایان اظهار داشت: ماموران در بازرسی از خودرو مقدار 92 كیلوگرم تریاك در 87 بسته که در داخل كابین آن جاسازی شده بود كشف و در ادامه با راهنمایی یکی از متهمان و انجام تحقیقات نامحسوس، دیگر اعضاء باند به نام های «غلام –د»، «برات –ب»، «امیر-ع» و «سعید –ر» را که درجاده ماهدشت کرج منتظر تحویل مواد بودند شناسائی و دستگیر کردند و از آنها دو دستگاه خودرو پژو و پراید که در امر انتقال و جابجایی مواد از آن‌ها استفاده می‌شد توقیف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز