خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کرج:

روحانی رئیس جمهور منتخب همه مردم است

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۸۱

تبریک کاندیداهای ریاست جمهوری به رئیس جمهور منتخب مردم تمرین دموکراسی است/ همه احزاب و گروه ها موظفند به رای مردم احترام بگذارند.

ایلنا: نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه ملی، صدا و سیمای البرز در کنار سایر رسانه‌های این استان به حق در خلق حماسه سیاسی نقش تعیین‌کننده و بسزایی داشتند.

به گزارش ایلنا در کرج عزیز اکبریان با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگاران، ضمن تبریک به ملت بزرگ ایران به ویژه مردم استان البرز در خلق این حماسه افزود: امسال مردم با لبیک به مقام معظم رهبری حماسه‌ بزرگی را خلق کردند و سالی را که به سال «حماسه سیاسی» نامگذاری شده بود، تحقق بخشیدند.

وی با اشاره به بسترسازی دشمنان مبنی بر کمرنگ کردن انتخابات جمهوری اسلامی ایران، یادآور شد: با وجود توطئه‌ها، ترفندهایی که دشمنان با تبلیغات، سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی مشکلات زیادی ایجاد کردند، اما مردم باصلابت و استوار با مشارکت 72 درصدی پشتیبانی خود را از نظام و انقلاب به منصه ظهور رساندند.

اکبریان ضمن تقدیر از دست اندرکاران ستاد انتخابات، کمیته‌ها و هیئت‌های نظارت، اجرایی و بازرسی در خلق حماسه سیاسی یادآور شد: امروز شاهد آن هستیم که برگزاری انتخابات با کمترین نقصی به واسطه تعامل همه جانبه مردم و مسئولان در سطح استان برگزار شد.

وی تصریح کرد: تبریک کاندیداهای ریاست جمهوری به رئیس جمهور منتخب مردم تمرین دموکراسی است. در این راستا رئیس‌جمهوری منتخب نیز در اولین مصاحبه مطبوعاتی خود با درایت و مدیریت خود را رئیس جمهور ملت ایران خواند که نشان از وحدت و همدلی لازم میان مردم و مسئولان نظام و همچنین بلوغ سیاسی ملت ایران است.

وی در پایان در پاسخ به خبرنگار ایلنا که از او پرسید تحلیل خود را از حضور مردم و انتخابات این دوره ریاست جمهوری بیان کنید گفت: همه احزاب و گروه‌ها موظفند به رای مردم احترام بگذارند و ما هم به عنوان سرباز ملت وظیفه داریم که به رای مردم احترام بگذاریم و آقای روحانی را به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم یاری کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز