خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان البرز:

تعرفه‌های مورد نیاز اخذ رأی در شهرستانهای استان تأمین شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۳۶

خوشبختانه در مناطقی مثل شهرستان‌های ساوجبلاغ، چهارباغ و هشتگرد که با کمبود تعرفه مواجه شده بودیم در دو مرحله این کمبود تامین شد.

ایلنا: رئیس ستاد انتخابات استان البرز از تأمین تعرفه‌های مورد نیاز در شهرستانهای استان خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج ناصر رجبی دقایقی پیش با حضور در استودیوی مرکز سیمای البرز، از حال و هوای انتخابات در این استان گفت و بیان کرد: تنور انتخابات در استان گرم است، مردم فهیم و بصیر استان البرز همزمان با آغاز فرمان انتخابات در اولین ساعات در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شدند و پاسخ دندان شکنی به دشمنان و استکبار جهانی دادند.

وی با بیان اینکه دشمن بار دیگر مأیوس شد، افزود: حماسه سیاسی امروز در البرز خلق شد.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز با ارزیابی کلی از آخرین وضعیت انتخابات در استان گفت: رعایت قوانین و مقررات انتخاباتی در استان مطلوب بوده و موارد جزئی نیز توسط هیئت بازرسی ستاد انتخابات با تذکر رفع شده است.

وی افزود: هم اکنون در ساعت تمدید زمان انتخابات قرار داریم و احتمال می‌رود با حضور گسترده مردم به تشخیص استاندار محترم البرز این زمان تمدید شود.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: کلیه مجریان برگزاری انتخابات موظف‌اند به حکم این امر واجب تا آخرین آرا را نیز در صندوق‌های اخذ رأی جمع آوری کنند.

رجبی در ادامه بیان کرد: خوشبختانه در مناطقی مثل شهرستان‌های ساوجبلاغ، چهارباغ و هشتگرد که با کمبود تعرفه مواجه شده بودیم در دو مرحله این کمبود تامین شد.

وی در پایان افزود: اگر احیاناً شعب اخذ رأی نیاز به تعرفه داشتند با هماهنگی فرمانداری‌ها می‌توانند از سایر شعب تعرفه‌های خود را تأمین کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز