خبرگزاری کار ایران

البرز استان پایلوت تاسیس خانه های بهداشت کارگری شد

asdasd

با توجه به تعداد بالای كارگاه های موجود در استان البرز و حضور چندین شهرك صنعتی و بویژه شهرك صنعتی اشتهارد؛ استان البرز به عنوان استان پایلوت در اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.

كرج - ایلنا: راه اندازی مركز آموزش كمك های اولیه به كارگران، پیشگیری از حوادث ناشی از كار، پایش سلامت كارگران در قالب معاینات ادواری و سایر خدمات مرتبط درمانی با هماهنگی سازمان هلال احمر و مدیران واحدهای صنعتی و اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی استان البرز غلامرضا بستان منش با اشاره به ادغام چند وزارت خانه در قالب وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی گفت:  وسعت فعالیت های درمانی و بهداشتی برای كارگران در قالب طرح احداث خانه های بهداشت درشهرك های صنعتی و نیز اجرای طرح پزشك خانواده و همچنین تامین امكانات درمانی در هنگام كار كارگران و كارفرمایان به جهت كاهش آسیب دیدگی های ناشی از حوادث كار در محیط های صنعتی ضروری است.

مدیر كل امور اجتماعی وزارت تعاون، كار ور فاه اجتماعی با اشاره به تفاهم نامه فی مابین وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران افزود: با توجه به تعداد بالای كارگاه های موجود در استان البرز و حضور چندین شهرك صنعتی و بویژه شهرك صنعتی اشتهارد؛ استان البرز به عنوان استان پایلوت در اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.

وی گفت:راه اندازی مركز آموزش كمك های اولیه به كارگران، پیشگیری از حوادث ناشی از كار، پایش سلامت كارگران در قالب معاینات ادواری و سایر خدمات مرتبط درمانی با هماهنگی سازمان هلال احمر و مدیران واحدهای صنعتی و اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی انجام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز