خبرگزاری کار ایران

بنیاد مهدویت البرز در نمایشگاه کتاب استان حضور پر رنگی دارد

asdasd
کد خبر : ۴۱۶۱۹

بنیاد مهدویت استان البرز با 120 عنوان کتاب در سومین نمایشگاه بزرگ کتاب این استان حضور دارد/استان البرز به دلیل این که اقوام مختلفی را از سراسر کشور در خود جای داده از ویژگی های خاصی برخوردار است.

ایلنا – کرج: محد رضا عسگری مدیر بنیاد مهدویت البرز گفت: بنیاد مهدویت استان البرز با 120 عنوان کتاب در سومین نمایشگاه بزرگ کتاب این استان حضور دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا وی در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه کتاب البرز افزود: استان البرز به دلیل این که اقوام مختلفی را از سراسر کشور در خود جای داده از ویژگی های خاصی برخوردار است.

عسگری اظهار داشت: در حال حاضر گروه های مختلفی از سراسر کشوردر استان البرز وجود دارند که در زمینه نشر و تالیف کتاب فعالیت می کنند.

وی خاطر نشان کرد:همین امر وظیفه مسئولین را برای توجه بیشتر توسعه فرهنگ کتابخوانی و گسترش نشر کتاب بیشتر می کند.

وی تشریح کرد: در همین راستا بنیاد مهدویت البرز نیز فعالیت های مناسبی را در زمینه انتشار کتاب و درونی سازی فرهنگ مطالعه مفید به ویژه در بین نسل کودک و نوجوان انجام می دهد.

حجت الاسلام عسگری ادامه داد: این بنیاد با 120 عنوان کتاب در سه بخش کودک و نوجوان ویژه آشنایی با امامت و حضرت مهدی ع، بخش کتاب های تخصصی مهدویت و بخش آشنایی با فرقه ها و عرفان های نوظهور در سومین نمایشگاه بزرگ کتاب استان حضور دارد.

وی در پایان گفت: ارائه این کتاب ها بدون شک در روند آشنایی مردم با فرهنگ مهدویت تاثیر به سزایی خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز