خبرگزاری کار ایران

اوباش نامی البرز دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۴۰۰۶۰

دستگیری تعدادی از ارازل و اوباش در استان البرز/برخورد قاطعانه با برهم زنندگان نظم عمومی در استان/کشف بیش از 140 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان البرز.

 ایلنا - کرج: پلیس استان البرز با افرادی که بخواهند در امنیت و نظم عمومی این استان اخلال ایجاد کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا قبل از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی که در محل فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار شد سردار گودرزی گفت: پلیس استان  با افرادی که بخواهند در امنیت و نظم عمومی این استان اخلال ایجاد کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

در این نشست رسانه ای که با بازدید از کشفیات تازه این نیرو در استان و معرفی چهره های ارازل و اوباش تازه دستگیر شده همراه بود فرمانده نیروی انتظامی استان به تشریح دستگیری این مجرمان پرداخت واظهار داشت: در پی تماس های انجام شده مبنی بر اغتشاش؛ ایجاد هرج ومرج؛ عربده کشی؛ شرب خمرو مزاحمت ناموسی گروهی از از ارازل و اوباش سابقه دار شهرستان کرج (با نامهای: جعفر33؛ امید 23؛ بنیامبن30، محمد31 و سهیل) که با اخلال در نظم عمومی موجبات نارضایتی و نا امنی شهروندان این استان را فراهم کرده بودند؛ پلیس وارد عمل شد که با کنترل نامحسوس این افراد ماموران نیروی انتظلمی استان موفق شدند در یک عملیات تعقیب و گریز در حالی که این مجرمان توسط یک خودروی206  سواری در حال متواری شدن بودند آنها را دستگیر و به ماموران پلیس اطلاعات و امنیت استان تحویل دهند.

سردار گودرزی در ادامه در توضیح کشفیات جدید کالاهای قاچاق در استان البرز بیان کرد: در 10 ماهه گذشته بالغ بر142 میلیاردو 481 میلیون و 457 هزارو 715 تومان انواع کالاهای سوختی؛دخانیات؛خودروهای خارجی،لوازم بهداشتی،لوازم صوتی وتصویری و انواع پوشاک در این استان کشف و ضبط شده که در این خصوص 359 پرونده تشکیل و به مراجع قانونی ارجائ داده شده است.

وی در پایان و درادامه یاد آور شد: در این خصوص 165 دستگاه خودروی سبک وسنگین قاچاق در استان کشف و توقیف شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز