خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

لازمه خدمتگزاری تکریم ارباب رجوع است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۰۰

مسئولان خدمات دولت را در به مردم بازگو کنند/ پشتیبانی از فرهنگ و تفکر انقلاب وظیفه دولت است.

ایلنا: استاندار البرز پشتیبانی از فرهنگ و تفکر انقلاب را وظیفه دولت عنوان کرد و گفت: برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی حمایت ها و پشتیبانی های دولت به عنوان خدمتگزار نظام و انقلاب از اهمیت به سزایی برخوردار بوده و امروز نیز ادامه دارد اما آنچه پیش از سایر مسائل از اهمیت برخوردار است این مطلب است که نظام، تفکر و فرهنگ ما منحصر در دولت نیست.

به گزارش ایلنا در کرج، اصغرعربیان با بیان این مطلب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت در مراسم گرامیداشت هفته دولت و تجلیل از مدیران بسیجی دستگاه های مختلف استان البرز که از سوی سپاه امام حسن مجتبی (ع) در کانون فرهنگی بسیج جوانان سپاه ناحیه امام حسن (ع) برگزار شد، اظهار داشت: از زمان شکل گیری انقلاب اسلامی تاکنون دولت های مختلفی با رویکردها و تفکرات سیاسی متفاوت روی کار آمدند و با نقاط ضعف و قوتی که داشتند نسبت به اجرای سیاست ها و برنامه های اجرایی کشور تلاش کردند.

وی با تاکید بر اینکه به رغم تفکرات مختلف سیاسی دولت ها به عنوان کارگزار ولی فقیه ایفای نقش کرده اند، تصریح کرد: آنچه نظام ایران اسلامی را از سایر کشورهای جهان متفاوت می کند این است که در رأس این انقلاب رهبری حکیم و فرزانه قرار دارد که با رهنمودها و اتخاذ تدابیر مناسب در مقاطع و شرایط حساس کشور توانستند روح آرامش را بر کشور حاکم کنند.

این مسئول افزود: امروز دشمنان پی به این امر مهم برده اند که آنچه ایران اسلامی را از سایر نظام ها متفاوت می کند تبعیت محض از ولایت فقیه است که توانسته معادلات آنان را به هم بریزد بنابراین با تغییر رویکردها و سیاست های خصمانه خود رهبری نظام اسلامی را به عنوان عمود خیمه انقلاب مورد هجمه قرار داده اند.

عربیان اقتدار امروز ایران اسلامی را مرهون رهبری هدایت گرانه مقام معظم رهبری ذکر کرد و گفت: با چنین نگرشی است که دولت در این نظام اسلامی به عنوان کارگزار و خادم ملت کانون توجه است.

استاندار البرز در ادامه با اشاره به اینکه دولتی که برخاسته از این انقلاب است دولتی خدمتگزار بوده که باید خدمت به مردم را افتخاری برای خود بداند، یادآور شد: تکریم از مردم به عنوان صاحبان اصلی این نظام و انقلاب رسالتی سنگین بر دوش کارگزاران ایران اسلامی و کارمندان است که باید با رعایت و دقت نظر بیشتر به آن رضایت مردم را جلب کنند.

وی افزود: اگر روح خدمت به مردم در شریان حیات اداری جامعه جریان داشته باشد کاستی ها و کمبودها با برخورد صحیح و مناسب پوشانده شده و مشارکت آنان را در عرصه سازندگی بیشتر خواهد کرد. آنچه در خدمتگزاری به مردم اهمیت دارد این است که خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی بازنشستگی ندارد.

عربیان همچنین با تاکید بر توجه مسئولان به فرمایش مقام معظم رهبری در رابطه با انعکاس تلاش ها و خدمات صورت گرفته توسط دولت به مردم، گفت: مدیران و مسئولان باید با اطلاع رسانی صحیح و شفاف خدمات دولت را به گوش مردم برسانند تا علاوه بر مشارکت و همراهی آنان با سیاستها و برنامه های دولت، امید را در دل آنان زنده نگه دارند.

وی بار دیگر یاد و خاطره شهدای دولت را گرامی داشت و شهید رجایی را الگویی مناسب برای مردم بویژه مسئولان و کارمندان دولت ذکر کرد و افزود: روش و منش شهید رجایی الگویی مناسب برای مسئولان و کارمندان دولت است که می تواند مسیر خدمتگزاری به مردم را هموارتر کند.

گفتنی است در پایان این مراسم با حضور استاندار البرز از تعدادی از کارمندان و مسئولان برتر بسیجی استان با اهداء تقدیرنامه تجلیل به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز