خبرگزاری کار ایران

رییس هیئت ورزش‌های همگانی آذربایجان شرقی:

بخش بانوان جشنواره انتخابی کارکنان دولت و جشنواره حورا ادغام شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۲۲

جشنواره حورا در اردیبهشت ماه سال 92 به مناسبت هفته زن برگزار و یازدهمین جشنواره مسابقات فرهنگی، ورزشی انتخابی کارکنان دولت استان را نیز در قالب این رقابتها برپا خواهد شد.

ایلنا- تبریز: رییس هیئت ورزشهای همگانی آذربایجان شرقی گفت: رقابتهای بخش بانوان یازدهمین جشنواره مسابقات فرهنگی، ورزشی انتخابی کارکنان دولت آذربایجانشرقی جام فجر با جشنواره ورزش بانوان حورا ادغام شد..

به گزارش خبرنگار ایلنا رسول صادقی افزود: جشنواره حورا در اردیبهشت ماه سال 92 به مناسبت هفته زن برگزار و یازدهمین جشنواره مسابقات فرهنگی، ورزشی انتخابی کارکنان دولت استان را در قالب این رقابتها برپا خواهد شد.

وی تصریح کرد: رقابتهای بخش آقایان یازدهمین جشنواره مسابقات فرهنگی، ورزشی انتخابی کارکنان دولت آذربایجانشرقی جام فجر با حضور 800 کارمند در 5 رشته ورزشی برگزار و تیمها و نفرات برتر انتخاب شدند و تیمهای طناب کشی و شنا آقایان در بخش قهرمانی کشور برگزار و نفرات اعزامی از استان به این رقابتها اعزام شدند.
یازدهمین جشنواره مسابقات فرهنگی، ورزشی انتخابی کارکنان دولت آذربایجانشرقی در رشته های تنیس روی میز، طناب کشی، شطرنج، فوتسال و والیبال در رده آقایان برگزار شد.

این جشنواره در رشته های طناب کشی، تنیس روی میز، والیبال و آمادگی جسمانی در رده بانوان برگزار خواهد شد.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز