خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس‌جمهوری ونزوئلا:

چاوز تحت درمان‌های فشرده‌تر قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۴۰

همان طور که می‌دانید پزشکان در نای چاوز یک لوله قرار داده‌اند تا مشکل تنفشی‌اش را برطرف کنند؛ وی از طریق نوشتاری و راه‌های دیگری که می‌تواند، با ما ارتباط برقرار می‌کند.

معاون رئیس‌جمهوری ونزوئلا اعلام كرد كه «هوگو چاوز» رئیس‌جمهوری این كشور برای مقابله با بیماری سرطان تحت برنامه فشرده‌تر درمانی قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «نیكلاس مادورو» گفت كه این روند درمانی شامل شیمی‌درمانی در بیمارستان نظامی است كه چاوز از دو هفته گذشته در آن بستری است.

مادورو در ادامه تشریح كرد كه چاوز چگونه شخصا در اواسط ماه فوریه تصمیم گرفت كوبا را ترك كند.

وی ادامه داد: «چاوز در آن زمان گفته بود كه من تصمیم گرفته‌ام به ونزوئلا برگردم و مرحله جدیدی از درمان‌های تكمیلی را آغاز كنم؛ درمان‌هایی شدیدتر و فشرده‌تر. می‌خواهم در كاراكاس باشم.»

مادورو همچنین شایعه مرگ احتمالی چاوز را بی‌اساس دانست.

معاون رئیس‌جمهوری ونزوئلا ادامه داد: «همان طور که می‌دانید پزشکان در نای وی یک لوله قرار داده‌اند تا مشکل تنفشی‌اش را برطرف کنند. هوگو چاوز از طریق نوشتاری و راه‌های دیگری که می‌تواند، با ما ارتباط برقرار می‌کند. شما می‌دانید که چاوز بسیار خلاق است و در مورد انتقال دستورات و نگرانی‌هایش محدودیتی ندارد.»

طرفدراران و نزدیکان چاوز شنبه شب در کلیسای کوچک بیمارستان برای بهبود حال وی دعا کردند.

رئیس‌جمهوری ونزوئلا از حدود دو ماه پیش مقابل دوربین‌های خبرنگاران ظاهر نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز