خبرگزاری کار ایران

اپوزیسیون ونزوئلا:

مادورو نسخه‌ای ضعیف از چاوز است

asdasd
کد خبر : ۳۰۰۵۳

ائتلاف «دموكراتیك متحد» ونزوئلا با اعلام این‌كه نیكلاس مادورو، فعالیت موقت خود را «بد» آغاز كرده است، وی را به نادیده گرفتن مشكلات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ونزوئلا متهم كرد.

اپوزیسیون ونزوئلا از «نیكلاس مادورو» معاون رئیس‌جمهوری این كشور به عنوان «نسخه‌ای ضعیف» از «هوگو چاوز» رئیس‌جمهوری ونزوئلا یاد كرده و تاكید كرد كه وی در شرایط حساس كنونی باید به جای توهین به منتقدان، در صدد تقویت اتحاد ملی باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، ائتلاف «دموكراتیك متحد» ونزوئلا با اعلام این‌كه نیكلاس مادورو، فعالیت موقت خود را «بد» آغاز كرده است، وی را به نادیده گرفتن مشكلات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ونزوئلا متهم كرد.

در بیانیه این گروه اپوزیسیونی خطاب به مدورو آمده است: «انتظار مردم ونزوئلا از شما بیشتر از آن است كه تنها یك نسخه ضعیف از چاوز باشید. مادورو در لفاظی‌‌های خود تلاش می‌كند بحران رهبری را كه به دنبال غیبت چاوز ایجاد شده است، پنهان كند. او ضعف و ناتوانی خود را پشت فریادها و تهدیدها پنهان می‌كند.»

این ائتلاف تاكید كرد: «فرصت‌ها را برای ایجاد یك اجماع گسترده ملی هدر ندهید.»

بنا بر این گزارش، هوگو چاوز پیش از سفر اخیرش به كوبا برای ادامه روند درمان بیماری سرطان، مادورو را به عنوان جانشین خود انتخاب كرده و از مردم ونزوئلا خواست در صورت برگزاری انتخابات جدید، به وی رای دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز