خبرگزاری کار ایران

به‌رغم متهم شدن به فساد؛

لیبرمن در انتخابات ماه ژانویه اسرائیل كاندیدا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۲۶

سخنگوی لیبرمن اعلام كرد كه وی از سمت‌های خود به عنوان وزیر خارجه و معاون نخست‌وزیر اسرائیل استعفا داده است اما سمت‌های وی به عنوان رهبر حزب «اسرائیل بیتنا» و فرد شماره دو در فهرست «لیكود بیتنا» همچنان به قوت خود باقی است.

«آویگدور لیبرمن» وزیر خارجه مستعفی رژیم صهیونیستی اعلام كرد كه به‌رغم اتهام‌های وارده به وی، در انتخابات ماه آینده میلادی كاندیدا می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «اشلی پری» سخنگوی لیبرمن اعلام كرد كه وی از سمت‌های خود به عنوان وزیر خارجه و معاون نخست‌وزیر اسرائیل استعفا داده است اما سمت‌های وی به عنوان رهبر حزب «اسرائیل بیتنا» و فرد شماره دو در فهرست «لیكود بیتنا» همچنان به قوت خود باقی است.

بنا بر این گزارش، حزب دست راستی اسرائیل بیتنا و حزب لیكود به رهبری «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در قالب یك فهرست با یكدیگر ادغام شده‌ و فهرست لیكرد بیتنا را تشكیل داده‌اند. نتایج نظرسنجی‌ها حاكی از آن است كه این فهرست در انتخابات 22 ماه ژانویه به پیروزی خواهد رسید.

قوانین داخلی رژیم صهیونیستی، لیبرمن را به رغم متهم شدن به فساد از كاندیداتوری در انتخابات منع نمی‌كند.

یكی از معاونان لیبرمن گفته است كه وی امروز ـ یكشنبه ـ نامه استعفای خود از سمت وزارت خارجه را ارائه كرده و این درخواست 48 ساعت بعد اجرایی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز