خبرگزاری کار ایران

استقبال مصری‌ها از همه‌پرسی قانون اساسی جدید

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۶۸

صف‌های طولانی شهروندان مصری برای ریختن آرای خود به صندوق‌ها در برابر مراكز انتخاباتی ساعاتی پیش از گشوده شدن آن تشكیل شده بود.

مراكز انتخاباتی همه‌پرسی قانون اساسی جدید مصر كه صبح امروز ـ شنبه ـ به روی رای‌دهندگان گشوده شد، شاهد استقبال فزاینده مصری‌ها است.

به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، صف‌های طولانی شهروندان مصری برای ریختن آرای خود به صندوق‌ها در برابر مراكز انتخاباتی ساعاتی پیش از گشوده شدن آن تشكیل شده بود.

در همین حال ارتش مصر با صدور بیانیه‌ای اعلام كرد كه سیر فرایند همه‌پرسی را پیگیری می‌كند و هر گونه تعدی به آن را رصد كرده و متعدیان را به نهادهای مربوطه تحویل می‌دهد.

وزرات كشور مصر نیز تصریح كرد كه خدمات امنیتی در همه مراكز در 10 استانی كه در آنها همه‌پرسی در مرحله نخست برگزار می‌شود، به طور منظم ارائه می‌شود.

از طرف دیگر، «محمد مرسی» رئیس‌جمهوری مصر در یكی از مراكز انتخاباتی در منطقه «مصر الجدیده» در قاهره رای خود را به صندوق انداخت و دولت نیز اعلام كرد كه بر تامین امنیت همه مراكز انتخاباتی تاكید داشته و با یك فاصله از همه نیروهای سیاسی قرار دارد.

علاوه بر آن به دنبال تعلیق تحصن موافقان و مخالفان همه‌پرسی در میدان‌های قاهره تا پایان همه‌پرسی، مراكز انتخاباتی شاهد آرامش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز