خبرگزاری کار ایران

ایهود اولمرت:

اسرائیل با انزوای بی‌سابقه‌ای رو‌به‌رو است

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۳۳

نخست‌وزیر فعلی به طور بی‌سابقه‌ای اسرائیل را از جهان منفك كرده است و ما باید در تك تك بخش‌های زندگی خود بهای سنگین آن را بپردازیم؛ مردم باید نسبت به این مساله آگاه باشند.

«ایهود اولمرت» نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی گفت كه سیاست‌های دولت فعلی درباره ساخت و سازها در شهرك‌های یهودی‌نشین، این رژیم را با انزوای بی‌سابقه‌ای رو‌به‌رو كرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، ایهود اولمرت با اشاره به تصمیم اخیر تل‌آویو برای ساخت سه هزار واحد مسكونی جدید در نزدیكی بیت‌المقدس، تاكید كرد كه چنین اقدامی انزوای بیشتر اسرائیل را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود كه این طرح‌ از سال‌ها قبل مطرح بوده است ولی اعلام عمومی آن تنها چند روز بعد از حمایت آمریكا از اسرائیل به دنبال ارتقای وضعیت فلسطین در سازمان ملل متحد، سیلی محكمی به صورت هم‌پیمان اصلی تل‌آویو به شمار می‌رود.

وی افزود كه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر فعلی به طور بی‌سابقه‌ای اسرائیل را از جهان منفك كرده است و ما باید در تك تك بخش‌های زندگی خود بهای سنگین آن را بپردازیم؛ مردم باید نسبت به این مساله آگاه باشند.

تصمیم اسرائیل برای ساخت شهرك‌های جدید یهودی‌نشین انتقاد شدید بسیاری از كشورها و نهادهای جهان از جمله سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا را به دنبال داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز