خبرگزاری کار ایران

یورو استات گزارش داد:

نرخ بیكاری در اتحادیه اروپا افزایش یافته است

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۳۵

بر مبنای اطلاعاتی كه سازمان آمار اتحادیه اروپا منتشر كرده است، 146 هزار تن به شمار بیکاران در این اتحادیه افزوده شده که میزان بیکاری را به ۱۱.۶ درصد افزایش داده است.

بنا به گزارش سازمان آمار اتحادیه اروپا (یورواستات) شمار بیکاران در کشورهای عضو این اتحادیه در ماه سپتامبر به حدود 18 میلیون و 500 هزار تن رسیده است.

به گزارش ایلنا به نقل از ‌بی‌بی‌سی، بر مبنای این آمار 146 هزار تن به شمار بیکاران در اتحادیه اروپا افزوده شده که میزان بیکاری را به ۱۱.۶ درصد افزایش داده است.

میزان بیکاری در اتحادیه اروپا سال گذشته میلادی ۱۰.۳ درصد بود.

بالاترین میزان بیکاری (۲۵.۸ درصد) در اسپانیا و کمترین میزان بیکاری (۴.۴ درصد) در اتریش گزارش شده است.

در اسپانیا و یونان، بیش از نیمی از گروه سنی زیر 25 سال بیکار هستند.

اتحادیه اروپا که برای ایجاد رشد اقتصادی تلاش می‌کند، باید میزان بیکاری را برای کمک به تضمین رشد کاهش دهد.

رشد اقتصاد اتحادیه اروپا بین ماه‌های آوریل تا ژوئن سال جاری دو درصد کاهش پیدا کرد. از میان کشورهای بزرگ، ایتالیا و اسپانیا در رکود اقتصادی به سر می‌برند و فرانسه درسه ماهه گذشته هیچ رشدی نداشته است.

کشوری که از این قاعده مستثنی بوده است، آلمان، بزرگ‌ترین اقتصاد اروپا است، که درسه ماهه دوم سال جاری میلادی دارای رشد اقتصادی ۰.۳ درصد بوده است.

کمترین میزان بیکاری در بین جوانان هم در آلمان به ثبت رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز