خبرگزاری کار ایران

لیگ جودو بانوان؛

بانوان جودوکار خراسانی صدرنشن هفته نخست

کد خبر : ۴۹۷۲۰

از جودوکاران مطرح این هفته می‌توان از تکتم بیدل از تیم شهرداری خرم آباد نام برد که حریفان خود را در هر دو بازی در 5 و 10 ثانیه ضربه فنی نمود.

سومین دوره رقابت‌های لیگ جودوی بانوان کشور دیروز با حضور 6 تیم در سالن شهید افراسیابی تهران آغاز شد.

به گزارش ایلنا، در این دوره از رقابت‌های لیگ 7 تیم لبنیات سهند تبریز، باشگاه 22 بهمن شهرداری خرم آباد، هیئت جودوی تهران، هیئت جودوی البرز، هیئت جودوی خراسان رضوی، تیم امید همدان و تیم منتخب نهاوند و همدان شرکت نموده‌اند که هفته اول این مسابقات با مرخصی تیم هئیت جودوی تهران همراه بود.

در این هفته تیم‌ها سه دور مبارزه کردند که دور نخست خراسان رضوی 5بر2 امید همدان را شکست داد، منتخب نهاوند 6بر یک برابر البرز صاحب پیروزی شد و شهرداری خرم آباد 5بر2 در پیکار با لبنیات دامنه سهند تبریز به پیروزی دست یافت.

در پیکارهای دور دوم خراسان رضوی 5بر2 لبنیات دامنه سهند تبریز را از پیش رو برداشت و شهرداری خرم آباد هم 7بر صفر البرز را شکست داد. در پیکارهای دور سوم نیز لبنیات دامنه سهند تبریز 5بر2 از سد امید همدان گذشت و خراسان رضوی در یک مبارزه نزدیک4 بر3 مقابل البرز صاحب پیروزی شد.

از جودوکاران مطرح این هفته می‌توان از تکتم بیدل از تیم شهرداری خرم آباد نام برد که حریفان خود را در هر دو بازی در 5 و 10 ثانیه ضربه فنی نمود. ضمن اینکه اکرم خانی از شهرداری خرم آباد و صبا کرمعلی از تیم منتخب نهاوند و همدان رقابتهای زیبایی را به نمایش گذاشتند.

در پایان رقابت‌های این هفته تیم هیئت جودو خراسان رضوی با انجام سه پیروزی و 9 امتیاز مکان نخست جدول رده بندی ایستاد، 22 بهمن شهرداری خرم آباد با انجام دو بازی و 6 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و دو تیم منتخب نهاوند و همدان با سه امتیاز و تفاضل متفاوت سوم چهارم هستند.

تیم هیات جودوی تهران دیروز مرخصی داشت که بازی‌های عقب افتاده این تیم در دومین هفته رقابت‌های لیگ انجام خواهد شد که نتیجه بازی با باشگاه 22 بهمن شهرداری خرم آباد می تواند جدول رده بندی را دستخوش تغییر نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز