خبرگزاری کار ایران

با حضور کفاشیان؛

مجمع انتخابات هیات فوتبال مازندران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۱۰۱۴

پس از چندین بار وقفه در برگزاری این مجمع انتخاباتی، پس از طی شدن روند بررسی صلاحیت کاندیدا‌ها، اعضای مجمع ریس جدید را انتخاب می‌کنند.

ایلنا- ساری: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: مجمع انتخابات هیات فوتبال مازندران برای تعیین رییس جدید این هیات ورزشی، روز یکشنبه هشتم بهمن ماه با حضور کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال در ساری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، احمد سعادتمند در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: پس از چندین بار وقفه در برگزاری این مجمع انتخاباتی، پس از طی شدن روند بررسی صلاحیت کاندیدا‌ها، اعضای مجمع ریس جدید را انتخاب می‌کنند.

وی بیان داشت: پیش از این قرار بود این مجمع روز دوشنبه برگزار شود اما به دلیل برگزاری مراسم مهمی در این روز که به عنوان مهمان در آن حضور دارم، تصمیم گرفتیم این انتخابات را یک روز زود‌تر برگزار کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود: در این دوره از انتخابات بر خلاف دوره‌های گذشته، کاندیداهای بیشتری ثبت نام کرده‌اند و همین عامل موجب افزایش رقابت این افراد برای تصدی ریاست هیات فوتبال مازندران شده است.

سعادتمند ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان مازندران تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی بدون شائبه به کار خواهد گرفت و امیدواریم با انتخاب فرد جدید، شاهد موفقیت بیشتر فوتبال مازندران باشیم.

غلامرضا بهروان، محمد هادی خلردی، مهدی ابراهیمی، حسن کیومرثی، عادل روحی، ابوالفضل خواجه محله و حسین مکارمی کاندیداهای شرکت در انتخاب هیات فوتبال مازندران هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز