خبرگزاری کار ایران

استقلال بازی سختی پیش رو ندارد؛

حمودی: در مورد رفتنم به هانوفر فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی تصمیم می‌گیرند

asdasd

من با استقلال قرارداد دارم و اگر قرار باشد انتقالی صورت گیرد این اتفاق در نیم فصل رخ می دهد.می خواهم در فوتبالم پیشرفت کنم و حضور در فوتبال آلمان مرا چند گام به جلو خواهد برد.

مدافع استقلال گفت:استقلال با این سطح از آمادگی،بازی سخت در پیش رونخواهد داشت.

به گزارش ایلنا،علی حمودی درباره پیشنهاد باشگاه هانوفر آلمان به جذب خود اظهار داشت:من به تازگی از این مساله اطلاع پیدا کرده ام و در صورت موافقت مدیر عامل باشگاه و رضایت کادر فنی، دوست دارم برای پیشرفت فوتبالم راهی آلمان شوم.

وی ادامه داد: من با استقلال قرارداد دارم و اگر قرار باشد انتقالی صورت گیرد این اتفاق در نیم فصل رخ می دهد.می خواهم در فوتبالم پیشرفت کنم و حضور در فوتبال آلمان مرا چند گام به جلو خواهد برد.

حمودی درباره شرایط استقلال و بازی مقابل تراکتورسازی در تبریز عنوان کرد:پ س از تعطیلی که داشتیم، از یکشنبه تمریناتمان را شروع می کنیم تا برای بازی با تراکتور آماده شویم.خوشبختانه استقلال شرایط خوبی دارد و به همین دلیل نه تنها مقابل تراکتور که در بازی با سایر رقبا هم مشکلی نداریم.من شخصا فکر می کنم استقلال با این سطح از آمادگی،بازی سخت در پیش رو نخواهد داشت.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز