خبرگزاری کار ایران

کادرفنی تیم ملی نوجوانان بیانیه داد؛

امیدواریم در جام جهانی امارات جبران کنیم

asdasd

همه دست به دست هم دادند تا ما به جام جهانی برسیم و قهرمان آسیا شویم، اما فقط توانستیم به جام جهانی صعود کنیم و کوتاهی ما باعث شد تا قهرمان نشویم.

کادر فنی سرپرستی و بازیکنان تیم ملی نوجوانان ایران پس از پایان کار تیم ملی نوجوانان ایران در رقابت‌های نوجوانان آسیا و صعود به جام جهانی 2013 امارات بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به این شرح است: کار تیم ملی نوجوانان ایران در رقابت‌های نوجوانان آسیا به پایان رسید و ما در حالیکه می‌خواستیم به قهرمانی در این رقابت‌ها برسیم به حضور در جمع 4 تیم پایانی رقابت‌ها بسنده کردیم. ما قهرمانی می‌خواستیم. می‌دانستیم مردم ایران از راهیابی به جام جهانی شاد شده‌اند و می‌خواستیم مردم را با قهرمانی شادتر کنیم.

در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: تمام تلاش و تجربه خود را به کار گرفتیم و مردم و رسانه‌ها هم به خوبی ما را حمایت کردند اما شرمنده همه شدیم. شرمنده فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان که زحمات فراوانی برای ما کشید، شرمنده مربیان زحمتکش باشگاه‌های فوتبال پایه کشور، شرمنده باشگاه‌ها و مردم و رسانه‌ها که از تیم ملی نوجوانان حمایت کردند و برای رفتن به جام جهانی به ما کمک کردند و در این موفقیت نقش داشتند. سازندگی و کار اساسی را باشگاه‌ها انجام دادند، رسانه‌ها پوشش خوبی روی تیم ملی نوجوانان داشتند و حمایت خوبی از ما انجام دادند و همه دست به دست هم دادند تا ما به جام جهانی برسیم و قهرمان آسیا شویم، اما فقط توانستیم به جام جهانی صعود کنیم و کوتاهی ما باعث شد تا قهرمان نشویم.

در پایان این بیانیه آمده است: باز هم تاکید می‌کنیم شرمنده همه هستیم و دست تک تک کسانی را که از تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران حمایت کردند و برای به جام جهانی صعود کردن تیم ملی زحمت کشیدند می‌بوسیم. امیدواریم بتوانیم در جام جهانی امارات جبران و دل مردم فوتبالدوست ایران را شاد کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز