خبرگزاری کار ایران

صدا و سیما با afc مذاكره كند‏‎‎‏‎

کفاشیان: امیدوارم مقابل كره جنوبی به یك نتیجه خوبی برسیم

asdasd

ما بدون غرور و با امیدی زیاد باید بازی حساس مقابل کره را در دستور کار خود قرار دهیم، اولویت حال حاضر ما رفتن تیم ملی به جام جهانی است.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی در قله قرار دارد و باشگاه‌‌ها در رده بعدی هستند و همه باید برای موفقیت تیم ملی کمک کنند.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان پس از حضور در تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید همه به هم کمک کنیم تا تیم ملی ایران بتواند با یک پیروزی شیرین مقابل کره راهی جام جهانی شود. از فردا با حضور بازیکنان پرسپولیس و سپاهان اردوی ما کامل‌تر خواهد شد تا مقابل کره با تمام قدرت به میدان برویم.

وی افزود: هر کاری از دستمان بر بیاید برای دیدار مقابل کره انجام خواهیم داد و من هم سعی خواهم کرد همیشه در کنار تیم ملی حضور داشته باشم تا برای همدلی بچه‌ها بیشتر کمک کنم. منهای بازی‌های قبلی امیدوارم در دیدار برابر کره به یک برد شیرین برسیم چون امتیاز آن برای ما مهم است.

وی در پاسخ به سؤالی که این موضوع کمی با حرفهای کی‌روش متفاوت است نیز گفت: ما تا خرداد سال آینده باید رفتن به جام جهانی را مشخص کنیم. کی‌روش به دنبال این است که بچه‌ها با آرامش به دیدار کره بروند، اما همه بازی‌ها برای ما مهم است، ما باید با تیم خوبی بازی کنیم که قبلاً هم با آنها بارها بازی کردیم و حتی آنها را در خانه خود متوقف کردیم. رفتن به جام جهانی با نتایج خوب برای ما مزه بهتری دارد. ما هرگز دوست نداریم در شرایطی به جام جهانی برویم که در آنجا نیز موفق نباشیم.

کفاشیان ادامه داد: ما بدون غرور و با امیدی زیاد باید بازی حساس مقابل کره را در دستور کار خود قرار دهیم، اولویت حال حاضر ما رفتن تیم ملی به جام جهانی است.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه برخی از مربیان به تعطیلی لیگ و بر هم خوردن برنامه‌هایشان انتقاد کردند، گفت: یکی از مشکلاتی که کی‌روش دارد کیفیت بازی‌های لیگ برتر و انجام نگرفتن سازندگی و همیشه از این موضوع ایراد می‌گیرد. به همین خاطر وقت بیشتری می‌خواهد تا تیم را بتواند به هماهنگی برساند. ما هم با هماهنگی وقت بیشتری را به تیم ملی می‌دهیم تا نه لیگ و نه تیم ملی ضرر نکنند. طبق برنامه‌ای که سازمان لیگ ریخته بدون هیچ مشکلی و در زمان مقرر لیگ به پایان می‌رسد. سال بعد هم که لیگ 16 تیمی می‌شود کارمان آسان‌تر است و وقت بیشتری داریم. هدف ما باید این باشد که تیم ملی به موفقیت برسد، تیم ملی در قله قرار دارد و همه باید تلاش کنیم تا تیم ملی موفق شود. نه اینکه تیم ملی را توجه نکنیم و به دنبال این باشیم که باشگاه‌ها موفق شوند. تیم ملی اصل است و باشگاه‌ها و لیگ برتر و لیگ دسته اول و لیگ دسته دوم به ترتیب در رده‌های بعدی قرار دارند.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در مورد مشکل گل‌زنی گفت: باید مربیان پایه در این امر تلاش بیشتری کنند، بازیکنان خوبی را باید تربیت کنند تا بتوانند از موقعیت‌های خود استفاده کنند، در دیدار تیم ملی نوجوانان ایران و ازبکستان بازیکنان ازبکستان گل‌های بسیار زیبایی را به ثمر رساندند که شاید در لیگ بزرگسالان هم چنین گل‌هایی را نبینیم. باید بازیکنان ما آنقدر آماده باشند تا از هر موقعیتی بتوانند بهره ببرند.

وی در مورد بیانیه‌ای که بازیکنان برای معذرت‌خواهی از رسانه‌ها صادر کردند گفت: در جلسه‌ای که با نماینده رسانه‌ها داشتیم آنها درد دل کردند و صحبت‌های خود را بیان نمودند، بحث به اینجا رسید که مسائل کلی کشور و مسائل ملی را با اختلافات شخصی مخلوط نکنیم و مهم حمایت از تیم ملی باشد. ما در آن بیانیه دخالتی نداشتیم و فقط آن را منتشر کردیم، بچه‌ها هر کدام تفکر خودشان را دارند، با هم صحبت می‌کنند و نظرشان را اعلام می‌کنند اما اگر رسانه‌ها از ما حمایت نکنند مطمئناً به مشکل می‌خوریم، باید کدورت‌ها را کنار بگذاریم و برای موفقیت تیم ملی تلاش کنیم.

وی تأکید کرد: باید با همدلی و اتحاد به موفقیت تیم ملی کمک کنیم، هم بازیکنان و هم رسانه باید به هم احترام بگذارند تا تیم ملی به موفقیت برسد.

کفاشیان در مورد صعود تیم ملی نوجوانان به جام جهانی گفت: باید خودمان را برای آن مسابقات آماده کنیم و مربیان تیم ملی از کارشناسان مشورت بگیرند تا اشکالات را رفع کنند. در دفاع کمی ضعیف هستیم و تیم‌های مقابل ما به راحتی به گل رسیدند، این مشکل را عراق هم مقابل ژاپن داشت و باید تا زمانی که به جام جهانی فرصت باقی مانده است این نواقص را برطرف کنیم.

وی در مورد اینکه آیا بازی ایران و کره جنوبی از تلوزیون پخش می‌شود، اظهار داشت: این مسئله‌ای است که صدا و سیما و AFC باید با یکدیگر به نتیجه برسند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اختلافات بین ژوزه و کارلوس کی‌روش عنوان کرد: هم ژوزه و هم کی‌روش مربیان حرفه‌ای هستند و نباید با هم اختلاف داشته باشند. البته من با روحیات ژوزه آشنا نیستم، روی او فشار روانی زیادی وجود دارد و تیمش نتوانسته نتیجه بگیرد، نمی‌دانم دلیل این اختلاف چیست اما در خانواده وقتی دعوا می‌شود که بی‌پولی باشد(باخنده).

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز