خبرگزاری کار ایران

با دستور رویانیان صورت گرفت؛

برگزاری تمرینات پرسپولیس در حضور هواداران عضو باشگاه

asdasd

در چند وقت اخیر یکی از ناراحتی هواداران پرسپولیس برگزاری تمرینات پشت درهای بسته بود که این موضوع به رویانیان انتقال داده شد.

با دستور مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و موافقت مانوئل ژوزه تمرینات قرمز پوشان پس از بازی با سایپا با حضور هوادارانی برگزار می شود که کارت هواداری داشته باشند.

به گزارش ایلنا، محمد رویانیان همواره در چند وقت اخیر سعی کرده با حضور در تمرینات قرمز پوشان بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی آماده بازی های حساس آینده کند و همچنین دقایقی پای صحبت هواداران بنشیند.

از همین رو در چند وقت اخیر یکی از ناراحتی هواداران پرسپولیس برگزاری تمرینات پشت درهای بسته بود که این موضوع به رویانیان مدیر عامل قرمز پوشان انتقال داده شد.

رویانیان نیز پس از این پیشنهادها در جلسه با ژوزه شرکت و مقرر گردید پس از بازی با سایپا در تمریناتی که کادر فنی صلاح می داند که حضور هوادان و خبرنگاران مشکلی برای برنامه های تاکتیکی او پیدا نمی شود، هواداران با در دست داشتن کارت های هواداری به ورزشگاه درفشی فر بیایند و پس از عبور از گیت های مخصوص که در ورودی های ورزشگاه نصب شده بر روی صندلی های مشخص شده بنشینند. البته قرار است کارت های هواداری در مقابل ورودی ورزشگاه درفشی فر هم از این به بعد صادر شود.

 

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز