خبرگزاری کار ایران

رویانیان در جمع هواداران پرسپولیس مطرح کرد:

حرف‌های زیادی دارم که نمی‌توانم آنها را فاش کنم

asdasd

حرف‌های زیادی هست که نگفتم و آنها را در دل نگه داشته ام. برای حفظ حرمت ها و همچنین آرامش تیم، خیلی چیزها را نگفتم. بسیاری حرف ها را هم به عمد زدم چون مصلحت پرسپولیس ایجاب می کرد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در جمع هواداران گفت: برای حفظ حرمت ها و برای آرامش تیم، حرف های زیادی را نگفته و در دل نگه داشته ام.

به گزارش ایلنا، محمد رویانیان که امروز در محل تمرین سرخپوشان حاضر شده بود با حضور در جمع هوادارانی که در محل مجموعه ورزشی درفشی فر حضور پیدا کرده بودند، به گفتگو پرداخت.

رویانیان خطاب به هواداران گفت: حرف‌های زیادی هست که نگفتم و آنها را در دل نگه داشته ام. برای حفظ حرمت ها و همچنین آرامش تیم، خیلی چیزها را نگفتم. بسیاری حرف ها را هم به عمد زدم چون مصلحت پرسپولیس ایجاب می کرد.

صحبت‌های مدیر عامل پرسپولیس که به اینجا می رسد، تعدادی از تماشاگران حاضر در محل تمرین خواستند که محمد رویانیان همه حقایق موجود را بگوید تا مردم بتوانند قضاوت بهتری داشته باشند، آنها با بیان این مطلب اضافه کردند؛ وقتی مردم از همه مسائل با خبر نیستند، طبیعی است که قضاوت دقیقی نداشته باشند.

رویانیان در پاسخ به این صحبت ها تصریح کرد: من نمی توانم همه مسائل درون خانواده را فاش کنم. نمی توانم اعتبار دیگران را نادیده گرفته و آن را نابود کنم. از سوی دیگر باید آرامش تیم حفظ شود و طرح همه مسائل با این امر سازگار نیست.

مدیر عامل پرسپولیس همچنین جلسه ای با بازیکنان داشت و با آنها گفتگو کرد. رویانیان به مناسبت ولادت حضرت امام رضا (ع) هدیه ای را هم برای بازیکنان در نظر گرفته بود که به آنها اهداء شد.

وی سپس خطاب به بازیکنان گفت: ما همه باید با هم باشیم و انسجام تیمی را حفظ کنیم. باید آرامش داشته باشید. ممکن است هر فردی اشتباه کند، ما انسان هستیم و انسان جایزالخطاست ولی باید حواستان جمع باشد و اشتباهی نکنید که باعث تخریب تیم شود. اگر هم کسی اشتباه کرد، سایرین باید تلاش کنند که اشتباه را جبران کرده یا اثر آنرا کم کنند.

مدیر عامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازی قبل تمام شد، به آن پیروزی فکر نکنید. به این فکر کنید باید بازی بعدی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. سایپا حریف قدرتمندی است. باید با جدیت تمام تلاش کنید و توانایی خود را نشان بدهید. شما سوابق خوب و درخشانی دارید ولی سایپا هم تیم خوبی است. ما یک فوتبال جوانمردانه می خواهیم که در نهایت با کسب 3 امتیاز همراه باشد.

رویانیان با اشاره به شرایط علی کریمی افزود: در مورد علی کریمی آنچه مصلحت پرسپولیس و تیم باشد انجام می دهم. او بازیکن بزرگی است و من احترام او را حفظ خواهم کرد و در همه حال مصلحت تیم و پرسپولیس را در نظر می گیرم و اینها با یکدیگر مغایرت نخواهند داشت. به هر حال سرمربی تیم نظراتی دارد که در جای خود مهم است و باید آن را مد نظر داشته باشیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز