خبرگزاری کار ایران

میلاد غریبی:

هیچ چیزی مانع رسیدن سایپا به هدفش نمی‌شود

asdasd

زحمات زیادی برای این فصل كشیده‌ایم و تارسیدن به هدف بزرگ تیم سایپا یعنی قرار گرفتن در جمع سه تیم بالای جدول از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

بازیكن جوان تیم فوتبال سایپا گفت: زحمات زیادی برای این فصل كشیده‌ایم و تارسیدن به هدف بزرگ تیم سایپا یعنی قرار گرفتن در جمع سه تیم بالای جدول از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

به گزارش ایلنا، میلاد غریبی هافبك چپ نارنجی‌پوشان، در خصوص دیدار هفته هشتم این تیم مقابل مس كرمان اظهار اشت:مصاف با مس سخت و نفس گیر بود مخصوصا با شرایط زمین ورزشگاه كرمان كه فشار زیادی را به بازیكنان وارد كرد.

وی ادامه داد: هرچند در نیمه اول این دیدار كاپیتان ابراهیم صادقی به دلیل مصدومیت تعویض شد، اما با تلاش فراوان بازیكنان، همچنان سایپا تیم برتر میدان بود و موفق شد دوبار از میزبان پیش بیافتد.

در حالی ‌كه سایپا می‌توانست برنده دیدار باشد، با بدشانسی و گل دقایق پایانی حریف، نتیجه این دیدار مساوی به پایان رسید.

جوان ملی پوش سایپا در خصوص دیدار هفته نهم این تیم مقابل پیكان تهران تصریح كرد: پیكان تیم جوان و با برنامه است كه با هدایت عبداالله ویسی نتایج درخشانی كسب كرده است و بعد از چهار برد پیاپی با روحیه مضاعف در این دیدار حاضر خواهد شد.

میلاد غریبی در پایان تاكید كرد: بازیكنان سایپا در این فصل زحمات زیادی را متحمل شده‌اند و از ابتدا دنبال قرارگرفتن در جمع سه تیم بالای جدول بودند و برای رسیدن به این هدف بزرگ به لطف خداوند همه موانع را پشت سرخواهند گذاشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز