خبرگزاری کار ایران

محمدنبی:

میزبانی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بهترین را شرایط می خواهد

asdasd
کد خبر : ۳۲۴۱۶

برای میزبانی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باید شرایطی فراهم شود که شاهد برگزاری بازی ها به بهترین شکل باشیم.

جلسه هماهنگی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بعدازظهر امروز در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش سایت ایلنا، نشست هماهنگی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال 2013 در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال با حضور مهدی محمد نبی- دبیر کل فدراسیون، بهروان- رئیس سازمان لیگ، مدیران عامل باشگاههای استقلال تهران، فولاد سپاهان اصفهان، تراکتورسازی تبریز و صبای قم و همچنین روسای هیات های فوتبال استان های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، قم و نمایندگان کمیته های بین الملل، حراست و تشریفات فدراسیون فوتبال برگزار شد که اعضا در خصوص نحوه برگزاری مسابقات به بحث و بررسی پرداختند.

مهدی محمد نبی ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت: برای میزبانی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باید شرایطی فراهم شود که شاهد برگزاری بازی ها به بهترین شکل باشیم. از مواردی که باشگاه ها باید به آن توجه کنند، ثبت نام بازیکنان و کادر فنی و اعلام به موقع به AFC و فدراسیون فوتبال، تعداد اعزام نفرات و شرح وظایف همراهان تیم، ارسال تصویر گذرنامه تیم اعزامی 45 روز قبل از آغاز مسابقات به کمیته بین الملل فدراسیون است.

وی در ادامه بیان کرد: قرنطینه کردن استادیوم بازی یک روز قبل از شروع مسابقات به منظور امنیت بیشتر با هماهنگی هیات فوتبال استان و شورای تامین و بحث اسکان که برای تیم ها و داوران باید به طور جداگانه در نظر گرفته شود از مواردی است که باشگاه ها باید مد نظر باشد و فدراسیون فوتبال نیز تعامل و همکاری های لازم را برای برگزاری هر چه بیشتر و بهتر این مسابقات خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز