خبرگزاری کار ایران

نیکبخت عذرخواهی کرد؛

آیت‌الله‌زاده: میزبان دیدارهای گهر باید دورود باشد

کد خبر : ۳۱۵۴۷

مدیرعامل باشگاه گهر دورود تاکید کرد که از این پس تمام میزبانی‌های گهر باید در شهر دورود باشد.

مدیرعامل باشگاه گهر دورود تاکید کرد که از این پس تمام میزبانی‌های گهر باید در شهر دورود باشد.

به گزارش ایلنا، رضا آیت‌الله زاده در مورد آخرین وضعیت مالکیت باشگاه گهر گفت: به دلیل برگزاری بازی با ملوان در روز گذشته، نشست تعیین تکلیف باشگاه به امروز موکول شد و امروز تکلیف مالکیت باشگاه یکسره خواهد شد.

وی در مورد اینکه بازی هفته نوزدهم تیم گهر با راه آهن در دورود برگزار می‌شود یا کرج؟ اضافه کرد: اگر کسی امتحانش را به خوبی پس دهد و نمره قبولی بگیرد نباید او را تجدید کرد. ما در یک بازی مهم به خوبی از استقلال میزبانی کردیم، همه مردم شاهد میزبانی مطلوب مردم دورود بودند و هواداران و کارشناسان فوتبال هم بر میزبانی خوب‌مان صحه گذاشتند.

مدیرعامل باشگاه گهر دورود افزود: پس از بازی با استقلال، فکر می‌کنم حق داشته باشیم از امتیاز میزبانی خود در مسابقات لیگ استفاده کنیم. البته هنوز چیزی به ما اعلام نشده اما امروز نشستی با مسئولان سازمان لیگ دارم. اگر معایبی وجود دارد، دوستان اعلام کنند تا آنها را برطرف کنیم زیرا باید مسابقات خانگی خود را در دورود برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است نامه بخشش باشگاه گهر در مورد نیکبخت را پس بگیرید؟، تصریح کرد: من خیلی برای نیکبخت زحمت کشیدم و با نامه باشگاه گهر از دادستان تقاضای بخشش این بازیکن را کردم. برای پسرم هم این کار را انجام نمی‌دادم اما گفتم تلاشم را می‌کنم تا این جوان به فوتبال برگردد.

آیت‌الله‌زاده با اشاره به اینکه خود نیکبخت هم به همراه او در این نشست‌ها حضور پیدا می‌کرد، ادامه داد: بنده از تمام قضات تشکر می‌کنم که با محبت رفتار کردند و با رافت اسلامی با ما برخورد کردند. انتظارم هم از نیکخت این بود قبل از این که من این موضوع را از رسانه‌ها بشنوم، ایشان خودش به من اعلام می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: این حق کوچکی برای من بود که پس از این همه زحمت حداقل ایشان از من تشکر می‌کرد تا بتوانم به هیات مدیره بگویم او زحمات ما را ارج نهاد.

مدیرعامل باشگاه گهر با آرزوی موفقیت برای نیکبخت و اعلام این موضوع که نامه‌اش را پس نخواهد گرفت، تاکید کرد: دیروز آقای عابدینی و حتی خود نیکبخت با من صحبت کردند. این بازیکن به من گفت اشتباه کرده و من هم بیشتر از این مته به خشخاش نمی‌گذارم و امیدواریم نیکبخت خوشبخت شود و بتواند بازی‌های خوبی را ارایه کند.

وی که با برنامه صبح و ورزش رادیو ورزش صحبت می‌کرد، در مورد تاثیرات عملکرد تماشاگران دورود در مسابقات هفته جدید لیگ برتر خاطرنشان کرد: من چهره سرشناسی نیستم اما روز گذشته 5 تن از پیشکسوتان ملوان که سن و سالشان از من بیشتر بود مرا در انزلی پیدا کردند و گفتند امروز ملوان در خانه مساوی کرد، در شرایطی که در کورس قهرمانی قرار دارد اما اینکه تماشاگران هیچ توهینی نکردند نشات گرفته از رفتار مردم دورود بود.

آیت‌الله زاده در پایان گفت: در این مدت به دو اتفاق پی بردم. یکی اینکه مردم و هواداران خوبی داریم که باید کار فرهنگی روی آن صورت گیرد که الحمدالله کار فرهنگی خوب در لرستان به بهترین شکل جواب داد. از سوی دیگر ما کاری کردیم نیکبخت به بازی برگردد حتی اگر ایشان محبت ما را پاسخ ندهد اما من راضی‌ام که حداقل در زمان کوتاه مدیریتم دو کار خوب برای فوتبال انجام دادم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز