خبرگزاری کار ایران

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال؛

هت تریك بی ثمر جاوید، پیروزی صدرنشینان

asdasd
کد خبر : ۳۱۰۱۴

در چارچوب رقابت های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال امروز 3 دیدار برگزار شد كه در مجموع 22 بار توی از خط دروازه ها گذشت.

در چارچوب رقابت های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال تیم های میثاق، گیتی پسند و صبای قم برابر حریفان خود به پیروزی دست یافتند.

به گزارش ایلنا، در چارچوب رقابت های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال امروز 3 دیدار برگزار شد كه در مجموع 22 بار توی از خط دروازه ها گذشت.

در اولین مسابقه كه از ساعت 15 آغاز شد، تیم میثاق تهران به نتیجه 7 بر 4 برابر شهید منصوری قرچك دست یافت. در این دیدار مهدی جاوید 3 بار برای شهید منصوری گلزنی كرد. با این پیروزی مجموع امتیازات تیم میثاق به عدد 13 رسید.

در دومین مصاف جدال تیم های صبای قم و شهرداری تبریز به نتیجه 6 بر 2 انجامید. تیم صبا با كسب 3 امتیاز مسابقه، مجموع امتیازات خود را در صدر به 32 رساند و همچنان بر صدر جدول لیگ برتر فوتسال تكیه زده است.

در سومین دیدار گیتی پسند با شكست 2 بر یك راه ساری مجموع امتیازات خود را به عدد 31 رساند تا رده دوم را همچنان در اختیار داشته باشد. گل های تیم گیتی پسند را حمید یوسفی و احمد اسماعیل پور به ثمر رساندند و تك گل راه ساری را مرتضی عظیمایی وارد دروازه حریف كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز