خبرگزاری کار ایران

قبول ندارم می‌خواهند پرسپولیس را قهرمان کنند؛

صالحی: تلاش‌‌ها برای تضعیف و زیر سوال بردن کفاشیان طبیعی است

asdasd
کد خبر : ۳۰۸۹۰

اگر استعفای کفاشیان منطبق با اساسنامه فدراسیون فوتبال باشد و کنار رفتن او زمینه حضور مدیرانی در حد و اندازه‌های محمد دادکان را فراهم کند اشکالی ندارد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان معتقد است بعد از عدم انتخاب گزینه وزارت ورزش به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال طبیعی بود که تلاش‌هایی برای تضعیف و زیر سوال بردن کفاشیان انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خلیل صالحی در حاشیه نشست اتحادیه فوتبال باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و پرسپولیس درجریان لیگ برتر اظهار کرد: کار بسیار سختی در این دیدار داریم. با توجه به اینکه این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، مطمئن باشید برای کسب امتیاز به تهران می‌آییم و امیدوارم بتوانیم به نتیجه دلخواه برسیم.

وی ادامه داد: با وجود همه سختی‌هایی که این بازی برای ما دارد اما باید توجه کنیم که صنعت نفت امتیازات زیادی در نیم فصل اول از دست داده و باید جبران کنیم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در رابطه با دلایل اخراج سعید حلافی از این تیم اظهار کرد: متاسفانه این بازیکن الفاظ بسیار زشتی علیه هواداران باشگاه ما به کار برد و ماندن او در آبادان نه به صلاح خودش بود و نه به صلاح ما.

وی در پاسخ به این سوال که قبول دارید تلاش‌هایی می‌شود که پرسپولیس قهرمان جام‌حذفی شود یا در لیگ برتر به جایگاه خوبی برسد، گفت: من اصلا این موضوع را قبول ندارم، چراکه اصلا امکان این کار وجود ندارد. مطمئنا اگر قرار به رخداد این چنین اتفاقی باشد رسانه‌ها این موضوع را علنی خواهند کرد.

صالحی در رابطه با عملکرد صنعت نفت در جام حذفی هم گفت: ‌شرایط بسیار سختی در این مسابقات داریم، اما جام حذفی جام شگفتی‌ها است و ما امیدواریم به نتایج خوبی دست یابیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه آیا با استعفای علی کفاشیان و کنار رفتن او از راس فدراسیون فوتبال موافقید؟ گفت: به نظر من اگر استعفای کفاشیان منطبق با اساسنامه فدراسیون فوتبال باشد و کنار رفتن او زمینه حضور مدیرانی در حد و اندازه‌های محمد دادکان را فراهم کند اشکالی ندارد اما اگر قرار است با رفتن او گزینه وزارت ورزش به روی کار بیاید قطعا این به نفع ما نخواهد بود.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه آیا قبول دارید وزارت ورزش کفاشیان را به شدت تحت فشار قرار داده، گفت: من فکر می‌کنم طبیعی بود، این اتفاق بیفتد. بعد از عدم انتخاب گزینه وزارت ورزش به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال طبیعی بود که تلاش‌هایی برای تضعیف و زیر سوال بردن کفاشیان  انجام شود.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت در پایان در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم به ماندن در این باشگاه گرفته‌اید، گفت: فعلا هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز