خبرگزاری کار ایران

ژوراندیرو در ایران منفور القلوب است؛

حسین شمس: فدراسیون فوتبال ما را احمق فرض می‌کند!

asdasd
کد خبر : ۳۰۱۲۲

جالب است که فدراسیون فوتبال همه کارشناسان حوزه فوتسال را احمق فرض کرده و نمی‌خواهد بپذیرد که این رشته کارشناسانی دارد که خود می‌توانند آن را اداره کنند.

 سرمربی سابق تیم ملی فوتسال تاکید کرد که کفاشیان تنها نام رئیس کمیته فوتسال را از ترابیان به افتخاری تغییر داده است.

حسین شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با تصمیم سرپرست کمیته فوتسال مبنی بر استفاده از خسوس کاندرلاس و ژوراندیرو در راس کادر فنی تیم های ملی فوتسال بزرگسالان و امید اظهار کرد: در این که سیدرضا افتخاری شناختی از این دو مربی ندارد شکی نیست و من باز هم ردپای عباس ترابیان را در بازگشت این دو مربی به فوتسال ایران به وضوح می بینم.

وی افزود: ژوراندیرو دو بار در سال های 2006 و 2012 فوتسال ایران را از رسیدن به عنوان قهرمانی محروم کرده وفکر می کنم او در داخل ایران منفور القلوب است. خیلی جالب است این که کمیته ملی المپیک اخیرا می‌خواست قرارداد این مربی را لغو کند ولی از فدراسیون فوتبال اعلام شده که به جای کمیته خودمان با این مربی برزیلی قرارداد می‌بندیم. به طور کلی به نظر می‌رسد که تغییری در سیاست‌های کمیته فوتسال ایجاد نشده و تنها نام عباس ترابیان به سیدرضا افتخاری تغییر یافته است.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران با انتقاد شدید از انتخاب مربیان خارجی برای فوتسال و فوتبال کشور گفت: شما ببینید در تیمی مثل پرسپولیس به محض اینکه ژوزه مانوئل برکنار می‌شود این تیم با یک مربی داخلی بهترین تیم لیگ برتر را با شش گل شکست می‌دهد. متاسفانه تفکر بسیار اشتباهی در خصوص استفاده از مریبان خارجی در فوتبال و فوتسال ما حاکم است که از طریق رسانه‌ها و کارشناسان باید از بین برود.

وی تصریح کرد: جای تاسف است که امروز وزارت ورزش فدارسیون فوتبال را کاملا به حال خودش رها کرده و از آن دست کشیده است. من پیشنهاد می‌کنم افتخاری به عنوان مدیری که سابقه چند ساله در ورزش دارد استقلال خود را حفظ کرده و مستقل عمل کند.

شمس افزود: جالب است که فدراسیون فوتبال همه کارشناسان حوزه فوتسال را احمق فرض کرده و نمی‌خواهد بپذیرد که این رشته کارشناسانی دارد که خود می‌توانند آن را اداره کنند. به نظر من سیدرضا افتخاری باید به نظر مردم تمکین کند و راه اشتباهی که ترابیان رفت را نرود.

وی در پایان در رابطه با پیشنهاد مدیران ارشد فوتسال ازبکستان به خود گفت: مذاکرات بسیار خوبی اخیرا به آنها داشته ام و اگر توافق نهایی حاصل شود جایگزین خوزه ماریو مربی اسپانیایی اخراج شده این تیم خواهم شد و تا سال 2016 هدایت این تیم را برعهده خواهم گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز