خبرگزاری کار ایران

دنبال قهرمانی در دو جام هستیم؛

جباری: بعد از چند ماه دوری عملکرد خوبی داشتم

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۱۲

سوای مسابقات داخلی ما باید حضور پرقدرتی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم تا در این رقابت‌ها نیز بتوانیم از نام و جایگاه فوتبال کشورمان دفاع کنیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال با اشاره به بازگشتش به میادین پس از سپری کردن دوران نقاهت گفت: هنوز به شرایط صد درصد آمادگی نرسیدم اما بازی مقابل سایپا پس از دوری یک ماه و نیمه فرصت خوبی بود تا خودم را نشان دهم.

مجتبی جباری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه توانستیم با انجام یک بازی زیبا و خوب تیم سایپا را شکست دهیم و من خوشحالم بعد از دوری چند ماهه در چنین مسابقه‌ای حاضر بودم. امیدوارم این رویه تا قهرمانی در جام حذفی و همچنین مسابقات لیگ برتر ادامه داشته باشد.

وی تاکید کرد: سوای مسابقات داخلی ما باید حضور پرقدرتی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم تا در این رقابت‌ها نیز بتوانیم از نام و جایگاه فوتبال کشورمان دفاع کنیم.

جباری در خصوص درخشش خود در دیدار مقابل سایپا اظهار داشت: من در طول مسابقات و دقایقی که به میدان رفتم سعی کردم خواسته‌های مربیان را در زمین پیاده کنم و خوشحالم توانستیم در شاد کردن دل هواداران سهم کوچکی داشته باشم.

هافبک تیم استقلال در خصوص عملکرد بازیکنان جدید این تیم در دیدار مقابل سایپا اظهار داشت: این بازیکنان عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند و در جریان مسابقه سعی می‌کردند هماهنگی لازم را با بازیکان قدیمی داشته باشند. من فکر می‌کنم نفراتی که جذب شدند دقیقا در پست‌هایی بازی می‌کنند که ما در آنها ضعف داشتیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز