خبرگزاری کار ایران

ترسی از حریفان نداریم حتی از استقلال؛

فلامرزی: عملکرد آلومینیوم در نیم فصل اول تحسین‌برانگیز بود

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۹۰

بدشانسی و برخی اشتباهات داوری نیز مانع از کس امتیازات بیشتری شد که امیدوارم در نیم فصل دوم بتوانیم این عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم.

سرپرست آلومینیوم هرمزگان از آغاز دور جدید تمرینات این تیم از 21 آذرماه جهت آمادگی حضور در نیم فصل دوم لیگ برتر خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی فلامرزی افزود: پس از دیدار با سپاهان کادرفنی به مدت یک هفته تمرینات را تعطیل و به بازیکنان مرخصی داد که پس از اتمام آن دور جدید تمرینات برای آمادگی لازم حضور در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه عملکرد تیم آلومینیوم هرمزگان در نیم فصل نخست تحسین همگان را به همراه داشته، اظهار کرد: از لحاظ نتیجه‌گیری، بدشانسی و برخی اشتباهات داوری نیز مانع از کس امتیازات بیشتری شد که امیدوارم در نیم فصل دوم بتوانیم این عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم.

فلامرزی با اشاره به رویارویی تیم آلومینیوم در هفته نخست نیم فصل دوم لیگ برتر برابر استقلال، تصریح کرد: تیم استقلال یکی از قدرتمندترین تیم‌های ایران و آسیاست و در نیم فصل نخست نیز این تیم توانست نتایج مناسبی کسب کند و خود را به عنوان مدعی معرفی کند اما تیم آلومینیوم همانطور که مقابل تراکتور و سپاهان نشان داد از هیچ حریفی ترس ندارد و برای پیروزی به میدان می‌رود.

سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان اضافه کرد: در دیدار برابر استقلال اطمینان دارم با حضور تمامی هواداران خود بتوانیم عملکرد خاطره‌انگیزی از خود به جا گذاشته و سکوی پرتاب ما به رده‌های بالاتر شود.

فلامرزی در پایان گفت: امیدوارم در نیم فصل دوم با جذب بازیکنان مد نظر، حمایت‌های مدیرعامل باشگاه و تدابیر کادرفنی بتوانیم موفق ظاهر شده و به رتبه خود در جدول سر و سامان دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز