خبرگزاری کار ایران

بازی پرسپولیس و تراکتو لغو نمی‌شود؛

بهروان: دیدار استقلال و داماش فردا در عضدی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۴۴

استقلالی‌ها می‌خواستند بازی به اوایل نیم فصل دوم موکول شود که امکان چنین اتفاقی وجود ندارد و سازمان لیگ با این تقاضا مخالف کرد.

رئیس سازمان لیگ خبر داد که به جز بازی داماش و استقلال امروز هیچ بازی لغو نخواهد شد و همه بازی‌ها در زمان‌های اعلام شده برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا بهروان در این باره گفت: به دلیل لغو پرواز استقلال به رشت و اینکه کاروان تیم استقلال تازه امروز صبح با اتوبوس به رشت می‌رسید، بازی استقلال و داماش در رشت به فردا سه شنبه موکول شده و در همان زمان ساعت اعلام شده در ورزشگاه عضدی رشت برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در قانون آمده اگر تیمی با دلایل مستند و مستدل نتواند به محل مسابقه خود را برساند، بازی با 24 ساعت تاخیر برگزار می‌شود. البته استقلالی‌ها می‌خواستند بازی به اوایل نیم فصل دوم موکول شود که امکان چنین اتفاقی وجود ندارد و سازمان لیگ با این تقاضا مخالف کرد.

بهروان در باره شایعات لغو بازی پرسپولیس و تراکتورسازی گفت: همه بازی‌های امروز در ساعات مقرر و اعلام شده برگزار می‌شود و بازی پرسپولیس و تراکتورسازی هم در ورزشگاه آزادی جدا از بازی‌های امروز نیست و لغو نخواهد شد. شرایط آب و هوایی در ورزشگاه آزادی مناسب است و بازی لغو نمی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز