خبرگزاری کار ایران

با حکم علیمرادی؛

حسین شمس مدیر فنی تیم ملی فوتسال ناشنوایان شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۴۵

سال گذشته حسین شمس هدایت تیم ملی فوتسال ناشنوایان را برعهده داشته و موفق به کسب مقام قهرمانی فوتسال ناشنوایان جهان در سوئد شده است.

حسین شمس با حکم کرم‌اله علیمرادی به عنوان مدیر فنی تیم ملی فوتسال ناشنوایان منصوب شد.

به گزارش ایلنا، سرپرست فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا  با حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال دیدار کرد.

در این نشست علاوه بر اینکه حسین شمس به عنوان مدیر فنی تیم ملی فوتسال ناشنوایان مجددا اعلام همکاری کرد، پیرامون برگزاری اردوها، مسابقات و آمادگی بیشتر با همکاری انجمن فوتبال و فوتسال جهت حضور در مسابقات آسیایی و جهانی پیش رو گفتگو و تبادل نظر شد.

همچنین مقرر شد ارتباطات مفیدی با کشورهای دیگر برقرار شود تا فوتسال نیز به عنوان رشته المپیکی در المپیک 2013 ناشنوایان در صوفیه بلغارستان حضور داشته باشد.

کرم‌اله علیمرادی در این رابطه اظهار کرد: حسین شمس بدون هیچ چشم‌داشت مالی و تنها از روی علاقه و برای کمک به تیم ملی فوتسال ناشنوایان این سمت را پذیرفته است.

گفتنی‌است، سال گذشته حسین شمس هدایت تیم ملی فوتسال ناشنوایان را برعهده داشته و موفق به کسب مقام قهرمانی فوتسال ناشنوایان جهان در سوئد شده است.

شمس سرشناس‌ترین مربی فوتسال ایران به شمار می‌رود که سال‌ها سرمربیگری تیم ملی را برعهده داشته است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز