خبرگزاری کار ایران

بعید می‌دانم محكوم شوم؛

اصغری‌مقدم: مجبور شدم حقایق تیم ملی فوتسال را بازگو کنم

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۰۱

به درخواست ترابیان این جلسه به بعد از مسابقات جام‌جهانی موکول شد اما در جلسه دیروز وی فردی را فرستاد که از طریق وی اعلام کند در این جلسه حضور نخواهد داشت.

ملی‌پوش سابق فوتسال کشورمان در خصوص جلسه دیروز کمیته انضباطی و عدم حضور عباس ترابیان رئیس کمیته فوتسال در این جلسه گفت: دلیل غیبت ترابیان را نمی‌دانم اما دفاعیه خود را به کمیته انضباطی ارائه دادیم و بعید می‌دانم محکوم شویم.

جواد اصغری مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: در وهله نخست قرار بود جلسه کمیته انضباطی پیش از مسابقات تیم ملی در جام جهانی برگزار شود اما به درخواست ترابیان این جلسه به بعد از مسابقات جام جهانی موکول شد اما در جلسه دیروز وی فردی را فرستاد که از طریق وی اعلام کند در این جلسه حضور نخواهد داشت.

وی ادامه داد: ما دفاعیه خود را اعلام کردیم و به عبدالهی یکی از اعضای کمیته انضباطی که مسئولیت جلسه را بر عهده داشت گفتیم که بیکار نیستیم دائما از تبریز به تهران بیاییم تا در جلسات کمیته انضباطی شرکت کنیم. بنده آقای دبیری مدیرعامل باشگاه دبیری را به عنوان شاهد همراه خود داشتم، ضمن اینکه باید بگویم شاهدان دیگری هم دارم که در صورت صلاحدید کمیته انضباطی آنها برای شهادت در این کمیته حضور خواهد یافت.

این بازیکن ملی‌پوش همچنین در ادامه اظهار کرد: با توجه به دفاعیه‌ام، بعید می‌دانم حکمی علیه‌ من صادر شود، ضمن اینکه بعد از من برخی از بازیکنان تیم ملی که از جام جهانی برگشته‌اند مانند مصطفی نظری و محمد کشاورز ادعاهای من را تکرار کردند. خود مسئولان هم حرف‌هایم را قبول دارند، اما می‌گویند چرا آنها را رسانه‌ای کرده‌ام. بنده هم وقتی دیدم آنها خط خوردنم از تیم ملی را رسانه‌ای کرده و با آبرویم بازی کردند، مجبور شدم طی مصاحبه‌ای حقایق تیم ملی را بازگو کنم.

وی افزود: من در مصاحبه‌ام به 3 موضوع اشاره داشتم که عباس ترابیان به دلیل اعلام این موضوعات از من شکایت کرده که یکی اینکه پاداش تقسیم شده را پس گرفتم، دوم اینکه تیم ملی مانند زندان شده بود و سوم اینکه سرپرست تیم ملی حاضر نشده بود حتی 100 دلار هزینه کند تا ما در خارج از کشور غذای ایرانی بخوریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز