خبرگزاری کار ایران

پس از برگزاری نشست چهارساعته در AFc

کفاشیان: سهمیه قطعی کشورها چهارشنبه اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۰۳

ساعت 11 چهارشنبه در نشست کمیته مسابقات حضور خواهیم داشت تا تصمیم گیری نهایی در رابطه با سهمیه کشورها در لیگ قهرمانان آسیا گرفته شود.

رئیس فدراسیون فوتبال که در جلسه کمیته تخصصی لیگ های حرفه ای آسیا به همراه دیگر اعضای ایرانی حضور داشت، گفت: پس از 4 ساعت بررسی برنامه های نمایندگان قرار شد تا چهارشنبه در نشست کمیته مسابقات تصمیم گیری شود.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان گفت: در این نشست به همراه غلامرضا بهروان، علی فتح الله زاده، علیرضا رحیمی و عزیزالله محمدی حضور داشتیم و در خصوص سهمیه باشگاهها و برنامه مسابقات بحث و بررسی شد اما تصمیم مهمی گرفته نشد.

وی افزود: ساعت 11 چهارشنبه در نشست کمیته مسابقات حضور خواهیم داشت تا تصمیم گیری نهایی در رابطه با سهمیه کشورها در لیگ قهرمانان آسیا گرفته شود.

کفاشیان از برگزاری نشست با رئیس و دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا و رئیس فدراسیون ژاپن خبر داد و گفت: در نشست هایی که به طور جداگانه با جی لانگ-رئیس، الکس سوسی-دبیر کل و رئیس فدراسیون ژاپن برگزار کردم، در خصوص برنامه های فدراسیون ایران و فعالیتهایی که صورت گرفته بود مواردی را مطرح کردم.

رئیس فدراسیون در پایان در رابطه با برد تیم ملی نوجوانان بانوان مقابل هند گفت: تیم های پایه هند بسیار قوی هستند و خوشحالم که ملی پوشان توانستند این تیم را شکست دهند. برای این تیم آرزوی موفقیت دارم و امیدوار هستم نتایج خوبی را کسب کنند.

پنجشنبه گذشته دبیر کل فدراسیون ایران با اشاره به اینکه سهمیه ایران نسبت به سال گذشته افزایش داشته، از اختصاص 1+3 سهمیه به ایران برای شرکت در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا (ACL) خبر داده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز