خبرگزاری کار ایران

هاشم حسینی مطرح کرد:

نبود سرمربی نقطه ضعف بزرگ ابومسلم خراسان

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۹۷

بازیکنان ابومسلم در تبریز مقابل گسترش فولاد بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و اگر وضعیت سرمربی تیم مشخص بود در این بازی بازنده نبودیم.

سرپرست تیم فوتبال ابومسلم خراسان رضوی اظهار داشت: نبود سرمربی نقطه ضعف بزرگی برای تیم است که امیدواریم قبل از بازی با الوند همدان برطرف شود.

به گزارش ایلنا، سیدهاشم حسینی گفت: بازیکنان ابومسلم در تبریز مقابل تیم گسترش فولاد بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و اگر وضعیت سرمربی تیم مشخص بود در این بازی بازنده نبودیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر اصغر جانداری تنها مانده ولی همچنان تمرینات تیم در حال انجام است و امیدواریم هرچه زودتر وضعیت مالکیت و سرمربی مشخص شود تا تیم در شرایط منطقی تر به کار خود ادامه دهد.

سرپرست تیم فوتبال ابومسلم خراسان رضوی بیان کرد: حسن شعبانی که در دیدار قبل مصدوم بود به همراه بقیه بازیکنان در حال حاضر در چمن زمین کارگران مشغول تمرین هستند و فردا با هماهنگی هیات فوتبال در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) نیز تمرین خواهند کرد تا برای بازی روز پنجشنبه 9 آذر ماه جاری مقابل الوند همدان آماده شوند.

حسینی افزود: پس از این بازی در آخرین بازی نیم فصل اول لیگ دسته یک فوتبال کشور میزبان تیم فوتبال قعر جدولی ماشین سازی تبریز خواهیم بود.

گفتنی است، تیم فوتبال ابومسلم خراسان رضوی با 15 امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی گروه الف دسته یک قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز