خبرگزاری کار ایران

تعطیلی‌ها به استقلال ضربه می‌زند؛

پورحیدری: این میزان تعطیلی در 50 سال حضورم در فوتبال ندیده‌ام

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۲۰

در طول 50 سال حضورم در فوتبال چنین مساله‌ای را ندیده بودم که مدت‌های طولانی لیگ تعطیل شود. ا

 

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال گفت:درباره شرایط استقلال اظهار داشت: متاسفانه بار دیگر لیگ تعطیل شد و این تعطیلی‌ها به استقلال ضربه خواهد زد. تیم ما شرایط خوبی را در پیش گرفته بود و حالا باید چندین روز با نفرات ناقص تمرینات را دنبال کنیم.

به گزارش ایلنا، منصور پورحیدری ادامه داد: در طول 50 سال حضورم در فوتبال چنین مساله‌ای را ندیده بودم که مدت‌های طولانی لیگ تعطیل شود. استقلال از ابتدای فصل با مشکلات بسیار زیادی از جمله مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کرد اما با تلاش‌های فتح‌اله‌زاده مشکلات تا حدود زیادی حل شد.

وی با بیان اینکه انشاءاله وزارت ورزش به زودی کمک مالی به ما خواهد کرد، متذکر شد: با این شرایط به نظر من کادرفنی استقلال و در راس آن امیر قلعه‌نوعی شاهکار کرده‌اند که توانسته‌اند این نتایج را کسب کنند و صدرنشین جدول باشند.

پورحیدری در مقایسه استقلال کنونی با تیمی که با هدایت خود و بازیگری قلعه‌نوعی 21‌ سال پیش قهرمان آسیا شد، افزود: آن تیمی که 21سال پیش قهرمان آسیا شد، نفراتش سال‌ها در کنار هم بازی کردند و هماهنگی بسیار خوبی بین آنها وجود داشت. من احساس می‌کنم تیم کنونی هم می‌تواند موفقیت آن تیم را تکرار کند چراکه قلعه‌نوعی به عنوان سرمربی به عنوان بازیکن قهرمان آسیا شده و در کسوت مربیگری هم تجربه بسیار خوبی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا دارد.

وی در پایان تاکید کرد: احتمالا در نیم فصل استقلال تقویت خواهد شد تا با آمادگی بیشتری در مسابقات آسیایی شرکت کند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز