خبرگزاری کار ایران

انتخابات آزادی برگزار شد؛

بهروان: همیشه تابع قانون بوده‌ام

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۹۱

عضای مجمع اصرار داشتند انتخابات برگزار شود. من به عنوان نایب رییس فدراسیون فوتبال همواره تابع قانون بوده‌ام و در این باره مطیع هستم.

رئیس جدید سازمان لیگ و نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال، پس از پایان مجمع در میان خبرنگاران حاضر شد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا بهروان درباره انتخابش به عنوان نایب رییس فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: به نظر من انتخابات آزادی برگزار شد و کسانی که در مجمع حضور داشتند آزادانه رای خود را به صندوق ریختند. من هم تلاش خواهم کرد تا به اعتماد آنها پاسخ مثبت بدهم و تلاشم را برای برگزاری هر چه بهتر رقابت‌ها به کار گیرم و از هیچ کار و تلاشی فروگذار نخواهم کرد.

بهروان در پاسخ به سوالی درباره نامه سازمان بازرسی کل کشور و ممنوعیت حضور بازنشسته‌ها در فوتبال گفت: از این دست نامه ها قبلا هم ارسال شده و انشاءالله مشکل حل خواهد شد. فکر می‌کنم می‌توانیم با کمک و مساعدت هیات رییسه فدراسیون و فوتبال دستگاه‌های مختلف به ویژه وزارت ورزش این مشکل را حل کنیم و من فکر نمی‌کنم در این باره مشکلی وجود داشته باشد.

بهروان در پاسخ به سوالی در این باره که آیا بهتر نبود ابتدا مشکل حل می شد و بعد انتخابات برگزار می‌شد، گفت: در این بخش کفاشیان به عنوان رئیس مجمع و رئیس فدراسیون از اعضا نظرخواهی کرد و اعضای مجمع اصرار داشتند همین امروز انتخابات برگزار شود. من به عنوان نایب رییس فدراسیون فوتبال همواره تابع قانون بوده‌ام و در این باره مطیع هستم.

وی درباره اعتراض دو مدیر باشگاه گفت: همانطور که خود این دوستان گفتند مدیران باشگاه‌های دولتی هستند و بر اساس قوانین دولتی حرکت می‌کنند. از سوی دیگری اساسنامه فدراسیون فوتبال مشخص است و به تایید فیفا رسیده و من هم وظیفه دارم بر اساس قوانین و اساسنامه موجود کارها را انجام دهم.

بهروان درباره اعتراض‌ها و بحث‌هایی در برگزار نشدن جام حذفی گفت: برخی باشگاه‌ها نظر دیگری دارند و می‌گویند بهتر است جام حذفی برگزار شود، بنابراین باید دوباره با رئیس فدراسیون با کفاشیان در این باره صحبت کنم تا ببینم نظر رییس فدراسیون فوتبال در این باره چیست. به نظر من با توجه به تقویم فشرده‌ای که رقابت‌های لیگ دارند باشگاه‌ها هم با برگزاری فشرده بازی‌ها ضربه می‌خورند اما در کل هنوز در این باره تصمیم قطعی نگرفته ایم

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز