خبرگزاری کار ایران

پس از شکست مقابل تبریزی‌ها؛

مهاجری: بازیکنان مس سونگون وقت‌کشی می‌کردند

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۸۲

دروازه‌بان و برخی بازیکنان تیم مس سونگون پس از پیش افتادن از تیم ما خودشان را به زمین می‌انداختند و وقت‌کشی می‌کردند.

 سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل مس سونگون تبریز، گفت: در این دیدار بازیکنان در 15 دقیقه ابتدایی بازی در حد انتظار ظاهر نشدند و در دقایق 10 و 15 نیمه اول روی 2 پرتاب اوت تیم میزبان با اشتباه دفاع و دروازه‌بان 2گل عقب افتادیم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مهاجری افزود: پس از دریافت 2 گل بازیکنان ما به خود آمدند و در دقیقه 25 نیمه اول صاحب یک ضربه پنالتی شدیم که مجید جلالی‌فر این فرصت را از دست داد و نیمه اول با همان نتیجه به پایان رسید. نیمه دوم با بازی خوب و منسجم بازیکنان سیاه‌جامگان آغاز شد اما 3 ضربه بازیکنان ما به تیر دروازه اصابت و دوازه بان حریف چندین موقعیت گلزنی را دفع کرد.

وی افزود: در دقیقه 89 بهروز افشار توانست یکی از گل‌ها را جبران کند که خیلی دیر بود و نتوانستیم امیتازی از این بازی کسب کنیم.

مهاجری با اشاره به اینکه مجید قدیمی، سید مهدی حسینی و ایمان نعمت‌پور از تیم سیاه‌جامگان در این بازی سرعتی و پر درگیر از داور کارت زرد گرفتند، اظهار داشت: دروازه‌بان و برخی بازیکنان تیم مس سونگون پس از پیش افتادن از تیم ما خودشان را به زمین می‌انداختند و وقت‌کشی می‌کردند.

وی در خصوص بازی بعدی تیمش گفت: سه‌شنبه 16 آبان‌ماه در مشهد میزبان البدر بندر کنگ استان هرمزگان هستیم و امیدواریم با پیروزی بر این تیم جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم کنیم.

گفتنی است، تیم سیاه جامگان در پایان هفته هفتم لیگ دسته دو فوتبال کشور با 16 امتیاز و یک امتیاز بیشتر از سپیدرود رشت در صدر جدول رده بندی گروه«ب» این رقابت‌ها قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز