خبرگزاری کار ایران

در دیدار با اعضای تیم ملی دیواره نوردی

سجادی: طنین نوای ملکوتی اذان در عظیم ترین برج صخره ای جهان کاری ارزشمند است

کد خبر : ۳۹۲۷۸

طنین نوای ملکوتی اذان در ترانگو اقدامی ارزشمند و برگرفته از عمق جان ملی پوشان ایرانی است.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان صعود تیم ملی دیواره نوردی بر بلندای عظیم ترین برج صخر ه ای جهان را اقدامی مهم توصیف کرد وگفت: طنین نوای ملکوتی اذان در ترانگو اقدامی ارزشمند و برگرفته از عمق جان ملی پوشان ایرانی است.

به گزارش ایلنا، سید حمید سجادی صبح امروز در جمع تیم ملی دیواره نوردی ایران با بیان این مطلب که بخش کارشناسی ورزش به طور جدی تمامی رویداد های ورزشی را رصد می کند، تصریح کرد: وزارت ورزش وجوانان قدردان تلاش های ارزنده تمام ورزشکارانی است که در پی افتخار آفرینی برای ایران اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: ما معتقدیم جوان ایرانی در هر شرایطی فعل خواستن را صرف کرده و می تواند با اقتدار بر رفیع ترین قلل علمی، ورزشی،هنری، فرهنگی و... بایستد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای ایران گفت: صعود بر بلندای عظیم ترین برج صخره ای جهان کاری بزرگ و ارزشمند است که برای کسب موفقیت به تجربه،‌ تخصص و دانش خاص نیاز دارد و شما توانستید بر تمامی این سختی ها فائق آمده و نام ایران را بر دیواره های ترانگو ثبت کنید.

سجادی با مهم خواندن چنین اقداماتی در حوزه ورزش کشور، اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان چنین اقداماتی را ارج می نهد و علاقمند پیگیری چنین برنامه هایی است.

وی با اشاره به مشکلات فراروی رشته هایی چون صخره نوردی، سنگنوردی، دیواره نوردی و... افزود: تمامی مسائل و مشکلات را درک می کنم و مطمئن هستم برای دستیابی به این موفقیت ها با مصائب زیادی مواجه شده اید. من و همکارانم تلاش خواهیم کرد با فراهم آوردن تسهیلاتی بخشی از زحمات شما را جبران کنیم.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص معادل سازی نتایجی که توسط ملی پوشان زیر مجموعه فدراسیون کوهنوردی فعال هستند، گفت: تمامی اقدامات کارشناسی صورت خواهد گرفت و انشاالله در مراسم تجلیل از قهرمانان، گوشه ای از زحمات شما را تقدیر خواهیم کرد.

وی با بیان این مطلب که طنین نوای ملکوتی اذان در ترانگو اقدامی ارزشمند و برگرفته از عمق جان ملی پوشان ایران است،‌ تاکید کرد: ‌امیدوارم با صعود به 7 دیواره عظیم جهان، با همت جوانان ایرانی 7 بار دیگر نوای ملکوتی اسلام در آنجا طنین انداز شود.

در ادامه رغبتی و گواری مدیران کل برنامه ریزی و فدراسیون های ورزشی معاونت ورزش قهرمانی وحرفه ای نیز نکاتی را پیرامون ارائه تسهیلات به فعالان زیرمجموعه این فدراسیون ارائه کردند و آمادگی این دو اداره کل را برای بررسی کارشناسی افتخاران کسب شده از سوی ملی پوشان این فدراسیون اعلام کردند.

گفتنی است، در این نشست شعاعی رئیس فدراسیون کوهنوری و صعودهای ورزشی گزارشی از چگونگی صعود به دیواره ترانگو بیان کرد.

همچنین تک تک اعضای تیم دیواره نوردی مشکلات خود را با معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان درمیان گذاشتند که سجادی بررسی آنها را مورد تاکید قرار داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز