خبرگزاری کار ایران

با برتری بر تمام رقبا؛

ملی‌پوشان جودو قهرمان تورنمنت تونس شدند

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۱۸

تیم ملی جودوی ایران عنوان نخست را کسب کرد. تونس یک در جای دوم ایستاد و تونس 2 و الجزایر نیز سوم شدند.

مرحله دوم تورنمنت چهارجانبه تونس با برتری ملی‌پوشان جودوی ایران به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، این رقابت‌ها در بخش تیمی و با حضور تیم های ایران، تونس١، تونس٢، الجزایر و لیبی به شکل دروه‌ای برگزار شد که تیم ملی جودوی کشورمان دور اول تونس٢ را با نتیجه٧ بر صفر شکست داد. لیبی دومین حریف ملی‌پوشان کشورمان بود که 6 بر یک بازنده تاتامی را ترک کرد.

نمایندگان کشورمان در سومین دیدار مقابل مقابل الجزائر قرار گرفتند و ٥ بر٢ حریف خود را شکست دادند. این تیم در آخرین مبارزه به مصاف تونس رفت. تونس هم که مانند تیم ملی ما همه رقبا را تا این مرحله شکست داده بود عزم خود را برای شکست تیم ملی کشورمان جزم کرده بود. این دیدار که فینال رقابت‌ها نیز بود در نهایت با برتری 4 بر3 تیم ملی ما به پایان رسید.

تیم ملی ایران عنوان نخست را کسب کرد. تونس یک در جای دوم ایستاد و تونس 2 و الجزایر نیز سوم شدند.

در این مسابقات تمامی نفرات اعزامی در ترکیب تیم ملی قرار گرفتند که علی اكبری، مولایی، قاسمی‌نژاد، جمالی و محجوب همه مبارزات خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

ملی‌پوشان کشورمان بعد از دو هفته تمرین در تونس شنبه به سمت تهران حرکت خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز